اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر نفت خواستار شد

استفاده از توانمندی‌های استان فارس در زمینه صنعت نفت

خبرگزاری فارس: استاندار فارس گفت: وزیر نفت از مدیران و پیمانکاران صنعت نفت، گاز و پتروشیمی خواست نسبت به توانمندی‌های استان فارس در این زمینه توجه ویژه‌ای داشته باشند.

استفاده از توانمندی‌های استان فارس در زمینه صنعت نفت

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، حسین صادق عابدین با بیان اینکه نمایشگاه توانمندی‌های استان فارس در زمینه نفت، گاز و پتروشیمی، در بخش‌های مختلف صنعت نفت، تابستان 91 در شیراز برگزار شد، اظهار داشت: وزیر نفت در بازدید از بخش‌های مختلف این نمایشگاه و گفت‌وگو با تولیدکنندگان استان فارس، ضمن تحسین ظرفیت‌های ویژه فارس در این صنعت، خواستار بازدید سایر مدیران وزارت نفت از این نمایشگاه و بهره‌گیری از توانمندی‌های سازندگان استان فارس شد.

وی با اشاره به اینکه پس از پیگیری‌های فراوان، وزیر نفت با صدور دستوری، ضمن تاکید مجدد بر بهره‌گیری از توانمندی‌های استان فارس در زمینه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، خواستار جلوگیری از واردات کالاهایی شده است که توسط سازندگان ایرانی تولید می‌شود، افزود: با توجه به تشکیل کنسرسیوم شرکت‌های نفتی فارس، با حمایت مدیریت ارشد این استان، ساخت پالایشگاه دوم شیراز توسط این کنسرسیوم، با موافقت وزیر نفت، در حال طی فرآیندهای اداری است.

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به تاکید وزیر نفت برای استفاده از توانمندی‌های استان فارس در این زمینه توسط مدیران و پیمانکاران این وزارت‌خانه، ابراز داشت: شرکت‌های تولیدی استان فارس در زمینه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی باید تلاش کنند با ارتقای کیفیت و کمیت تولیدات خود، نیازهای کشور را در این بخش، برآورده کنند.

در بازدید وزیر نفت از نمایشگاه توانمندی‌های استان فارس در زمینه نفت، گاز و پتروشیمی، رستم قاسمی توانمندی‌های استان فارس در این صنعت را ظرفیت مناسبی برای رفع نیازهای کشور و مقابله با تحریم‌ها برشمرد.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول