اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان تاکید کرد

استفاده از ظرفیت ستاد امر به معروف برای حل مشکلات اقتصادی

خبرگزاری فارس:استاندار زنجان گفت: ضروری است از ظرفیت ستاد امر به معروف برای عبور از مشکلات اقتصادی جامعه استفاده شود.

استفاده از ظرفیت ستاد امر به معروف برای حل مشکلات اقتصادی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان زنجان، اظهار کرد: ضروری است از ظرفیت‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر برای حل مشکلات اقتصادی جامعه استفاده شود چرا که توجه به فریضه امر به معروف موجب برون رفت از بسیاری از مشکلات جامعه می‌شود.

وی با بیان اینکه در شرایط حساس جامعه به ویژه از نظر اقتصادی باید تدابیر لازم به کار گرفته شود، افزود: توجه به بیانات مقام معظم رهبری و استفاده از نظرات کارشناسانه و کاربردی رهبری موجب برون رفت از مشکلات می‌شود.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه بیشترین مراجعه‌کنندگان بازار، مردم هستند، افزود: کم و کیف عرضه و تعادل و توازن در بازار می‌تواند جو جامعه را تحت‌الشعاع قرار دهد.

وی با بیان اینکه باید در حوزه مسائل اقتصادی نیز فریضه امر به معروف و نهی از منکر ساری و جاری باشد، خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال ایجاد نارضایتی و بی‌اعتمادی در مسائل اقتصادی جامعه است.

رئوفی‌نژاد بر ضرورت اجرای فعالیت‌های ویژه در حوزه اقتصاد تاکید کرد و گفت: نباید با ایجاد خلاء در حوزه اقتصادی به دشمنان اجازه خودنمایی داد.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال استفاده از کوچکترین فرصت‌ها است، افزود: وضعیت نامطلوب بازار می‌تواند روزنه‌ای برای دشمنان ایجاد کند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه تنها از طریق توصیه و تاکید نمی‌توان مردم را در زمینه مسائل اقتصادی آگاه کرد، خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر برای آگاهی‌سازی به مردم استفاده شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در آستانه ماه محرم باید اقدامات ویژه‌ای در پایتخت شور و شعور حسینی انجام شود، افزود: عزاداری مردم زنجان در هشتم و یازدهم ماه محرم بی‌نظیر است.

رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه این دو مراسم به صورت ویژه پخش می‌شود، افزود: نباید ناشی‌گری افراد موجب آسیب‌رسانی به این حوزه شود.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت ماه محرم و عزاداری مردم زنجان به نحو مطلوبی استفاده شود، افزود: باید برای پر رنگ کردن و غنابخشی به این برنامه مهم استان استفاده کرد.

استاندار زنجان حضور مبلغان در مناطق مختلف استان را فرصت مناسبی برای تبلیغ و کاهش آسیب‌های عزاداری عنوان کرد و افزود: باید از این فرصت برای معرفی استعدادهای معنوی استان استفاده شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول