اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه 13 آبان

زنگ استکبارستیزی در مدارس گچساران طنین‌انداز شد

خبرگزاری فارس: در آستانه 13 آبان و همزمان با سراسر کشور، زنگ استکبارستیزی در مدارس گچساران طنین‌انداز شد.

زنگ استکبارستیزی در مدارس گچساران طنین‌انداز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، صبح امروز با حضور مسئولان شهرستانی زنگ استکبارستیزی در مدارس این شهرستان و به طور نمادین در مدرسه دخترانه آسیه گچساران به صدا درآمد.

دانش‌آموزان گچسارانی در این مراسم با سر دادن شعارهای ضد استکباری «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

این زنگ به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی، در آستانه فرارسیدن 13 آبان‌ ماه و با هدف اعلام برائت از شیطان بزرگ و نشان دادن استکبارستیزی دانش‌آموزان نواخته شد.

دانش‌آموزان گچسارانی در مراسم نواخته شدن زنگ استکبارستیزی با یادآوری رویدادهای مهم و تاریخی 13 آبان بر لزوم حفظ و تقویت بصیرت‌، ولایت‌پذیری و دشمن‌شناسی و استکبارستیزی خود تأکید کردند.

تبعید حضرت امام خمینی(ره)، کشتار دانش‌آموزان در دانشگاه تهران و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا از رویدادهایی بودند که در این روز به وقوع پیوسته و دانش‌آموزان گچسارانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این رویداد ماندگار، بر ادامه راه و اهداف این شهیدان والامقام تأکید کردند.

انتهای پیام/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول