اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام:

بسیجیان با اخلاص و ایثار به جامعه اسلامی خدمت می‌کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام گفت: بسیجیان با اخلاص و ایثار به جامعه اسلامی خدمت می‌کنند و انتظار تشکر هم ندارند.

بسیجیان با اخلاص و ایثار به جامعه اسلامی خدمت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، صبح امروز به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی مراسم مشترک صبح‌گاهی دانش‌آموزان دختر بسیجی دو واحد مقاومت صدیقه کبری و شبانه‌روزی حضرت زینب در هنرستان صدیقه‌کبری (س) شهرستان چرام برگزار شد.

در حاشیه این مراسم علی‌رضا نیکروز اظهار کرد: بسیجیان با اخلاص و ایثار به جامعه اسلامی خدمت می‌کنند آنها از احدی انتظار تشکر ندارند و تنها تحت امر ولایت به وظایف خود عمل می‌کنند.

فرماندار چرام با یادآوری این‌که جایگاه بسیج با دیگر جایگاه‌ها در نظام اسلامی تفاوت دارد، گفت: اگر بسیج نبود امروز انقلاب به این درجات نرسیده بود.

نیکروز عنوان کرد: اقتدار بسیج موجب خشنودی رهبری می‎‌شود پس باید تمام مدیران سعی و تلاش خود را در اجرای کیفی برنامه‎‌های بسیج سازندگی داشته باشند ضمن این‌که تقویت نسل جوان در طرح‎‌های بسیج، تأمین نسل خودکفا و قوی در آینده خواهد بود.

در ادامه حجت‌الاسلام جعفر طزری شهدای دانش‌آموز را به عنوان اسطوره پایداری دانست و با اشاره به وصیت شهدا در ‌خصوص حضرت امام خمینی (ره) و انقلاب عنوان کرد: باید افتخار کنیم که بسیجی هستیم چرا که نیاز امروز و آموزشی کشور بسیج دانش‌آموزی است.

امام جمعه چرام با بیان اینکه به شهدا جایگاه ابدی دارند، گفت: این راهی است تا ما یاد بگیریم که حرف ولی‌فقیه زمان که امروز در دستان ولی‌فقیه امام خامنه‌ای می‌باشد، حفظ کنیم و ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول