اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین:

بسیجی ایمان به ولایت است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: بسیجی یعنی ایمان به ولایت و پیروی از مقام معظم رهبری.

بسیجی ایمان به ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، جعفر حبیبی در مراسم بسیج دانش‌آموزی استان قزوین که با حضور فرمانده سپاه، رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی این استان، نماینده ولی‌فقیه سپاه استان قزوین و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، اظهار کرد: بسیجی یعنی ایثار، عشق، علم و ایمان به ولایت.

وی خطاب به دانش‌آموزان عنوان کرد: شما امروز افسران خط نخست مبارزه با دشمنان هستید و در سال‌های گذشته و دوران دفاع مقدس دانش‌آموزانی مانند شما با شهامت برای حفظ ارزش‌های انقلاب خون خود را فدا کردند.

وی افزود: امروز همه وظیفه داریم از خون شهدا پاسداری کنیم، پاسداری از خون شهدا یعنی مجاهدت در مسیر دانش و علم است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: در دنیا و جهان کسی قادر خواهد بود حرف نخست را مطرح کند که در عرصه‌ علمی حرفی تازه برای گفتن داشته باشد.

حبیبی ادامه داد: امروز دانش‌آموزان ثابت کردند که همانند دوران دفاع مقدس حماسه آفریده و شاهد حماسه آفرینی این نسل در عرصه‌های علمی هستیم.

این مسئول با اشاره به کسب رتبه‌های برتر دانش‌آموزان در المپیادهای علمی در جهان خاطرنشان کرد: امروز باید در عرصه‌های علمی جهان را از آن خود کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: دانش‌آموزی امروز موفق است که در عرصه‌ ایمان و علم خود را نشان دهد و این شاخصه دانش‌آموزان بسیجی است.

حبیبی با بیان اینکه میانگین سنی دانشمندان جوان کشور بین 30 تا 35 سال است، عنوان کرد: امروز اگر شهید شهریاری مورد خشم دشمنان قرار می‌گیرد به علت بسیجی بودنش است.

این مسئول با اشاره به هفته دفاع پدافند غیرعامل اضافه کرد: آمادگی در هر شرایطی برای صیانت و پاسداری از انقلاب اسلامی لازم و ضروری است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین، اجرای طرح پدافند غیرعامل را هوشمندانه ارزیابی کرد و افزود: باید در هر شرایطی آماده و گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم.

در پایان مراسم دانش‌‌آموزان بسیجی اهانت به ساحت پیامبر را محکوم و ضمن اعلام حمایت از آرمان‌های اسلام و انقلاب بیان کردند: همواره به آرمان‌های پیامبر (ص) و دین مقدس اسلام پایبند خواهند بود و تا جان در بدن دارند، پشتیبان ولایت فقیه هستند.

در پایان مراسم از دانش‌آموزان برجسته و نخبه بسیجی در عرصه‌های مختلف تجلیل شد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول