اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج):

تقویت بصیرت مشق امروز دانش‌آموزان است

خبرگزاری فارس: مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: افزایش بصیرت مشق امروز دانش‌‌آموزان است که لازم است برای تحقق آن تلاش کنند.

تقویت بصیرت مشق امروز دانش‌آموزان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، حجت‌الاسلام اسدالله رضوانی امروز در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره 36 شهید دانش‌آموز شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه شهدای دانش‌آموز با عمق بصیرتی که از آن بهره‌مند بودند، حضور در جبهه‌ها را بر حضور در کلاس‌های درس ترجیح داده و به جبهه‌های حق علیه باطل شتافتند، اظهار کرد: دانش‌آموزان بسیجی در حالی که شاید تکلیفی بر آنان نبود اما با لبیک به ندای ولی فقیه زمان و درک شرایط حساس نظام و انقلاب در برابر استکبار در جبهه‌ها حضور یافته و خالق حماسه‌های جاودانی شدند.

وی ایثار و جانفشانی شهدای دانش‌آموز و به ویژه شهید رشید محمدحسین فهمیده دانش‌آموز 13 ساله را اوج ایثار قشر دانش‌آموز در جبهه‌های نبرد عنوان کرد و افزود: این شهید بزرگوار در بهترین و زیباترین دوران زندگی خود با فداکاری و گذشت از جان مادی خویش حماسه‌ای را خلق کرد که جامعه را تحت تأثیر گذاشت، تا جایی که امام راحل این وجود نازنین را به عنوان رهبر واقعی جامعه برای جامعه تبیین کرد.

رضوانی برپایی یادواره‌های گرامیداشت یاد و خاطره شهدا را در راستای تبیین ایثار و نیز مقام شامخ و رفیع شهدا ذکر و تصریح کرد: یکی از اهداف مهم برگزاری چنین مراسمی بیان و یادآوری این مهم است که نباید فراموش کنیم امروز امنیت، آرامش و تمام پیشرفت‌ها و عظمت کنونی مرهون خون‌های مطهر و پاک شهیدان است.

وی تأکید کرد: شهدا از جان خویش گذشتند تا تفکرات و ارزش‌های دینی در میهن اسلامی تا ابد همچنان استوار و پایدار بماند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین مسئولیت و وظیفه جامعه در برابر ایثار شهدا و رزمندگان را سنگین و بسیار خطیر عنوان و بیان کرد: امروز وظیفه داریم تا ضمن تبعیت از ولی‌ فقیه و آمادگی برابر انواع جنگ نرم دشمنان و همچنین دفاع از اعتقادات و ارزش‌های متعالی نظام در مسیر سفارش‌ها و وصایای شهدای گرانقدر گام برداریم.

رضوانی با اشاره به اینکه مأنوس بودن همیشگی با قرآن کریم، دوری از حرام‌ها، اعتقاد قلبی و عملی به رهبری و ولایت از شاخص‌ترین ویژگی‌های شهدا است، اظهار کرد: امروز کینه و دشمنی استکبار از نظام و ملت مربوط به مباحث مربوط به فناوری هسته‌ای و مسائل دیگر مادی نیست بلکه علت اصلی دشمنی و کینه‌ورزی تمام آنها از اعتقادات و باورهای عمیق و مذهبی ملت ایران بوده و به همین سبب هجوم تمام جانبه‌ای را با جنگ نرم به اعتقادات و باورهای ما به پا کرده‌ است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در پایان با تأکید بر هوشیاری و ضرورت افزایش و بالابردن سطح بصیرت اقشار مختلف نظام اسلامی در شرایط حساس کنونی خاطرنشان کرد: ایستادگی در برابر دشمن تکلیف و مشق اصلی است که آحاد دانش‌آموزان امروز بر عهده خویش داشته و برای تحقق آن باید تلاش کنند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول