اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه آزاد بیرجند:

اعتیاد از مهم‌ترین جنگ‌افزارهای جنگ نرم دشمن است

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه آزاد بیرجند اعتیاد، ماهواره و بدحجابی را از مهم‌ترین جنگ‌افزارهای جنگ نرم دشمن عنوان کرد.

اعتیاد از مهم‌ترین جنگ‌افزارهای جنگ نرم دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام حسین مسعودی ظهر امروز در یادواره شهدای دانش‌آموز حوزه شهید فهیمده بیرجند اظهار کرد: شهدا به ندای دین‌خواهی ولایت فقیه لبیک گفتند و با شهادت راه خود را جاوید کردند.

وی با بیان اینکه شهدای دانش‌آموز این مرز و بوم با ایثار و از خودگذشتگی و با شهادت خود نظام و انقلاب را بیمه کردند، افزود: آنها با شهادت سبب شدند تا خداوند خریدارشان شود و در جایگاه رفیع درگاه الهی قرار گیرند.

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه آزاد بیرجند خطاب به دانش‌آموزان تصریح کرد: تلاش در جهاد علمی بهترین و مهم‌ترین حرکت دانش‌آموزان در راستای ادامه دادن راه شهدا است.

*خراسان جنوبی 400 شهید دانش‌آموز دارد

مسعودی با اشاره به اینکه ملت فهیم ایران 36 هزار شهید دانش‌آموز را تقدیم نظام و انقلاب کردند، گفت: از این تعداد 400 شهید دانش‌آموز متعلق به خراسان جنوبی است که 103 شهید نیز از شهرستان بیرجند هستند.

وی یادآور شد: شهیدان با سیلی محکمی که به دشمنان زدند و با دفاع مقدس خودشان که سبب عزت و اقتدار ایران اسلامی شد هرگز راضی نمی‌شوند که جامعه اسلامی برای ادامه دادن راهشان کم کاری کنند پس باید سیره شهدا را به طور عملی در زندگی فردی و اجتماعی خود پیدا کنیم.

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه آزاد بیرجند اظهار کرد: شهدا و رزمندگان اسلام دین خود را نسبت به این نظام و انقلاب الهی ادا کردند و امروزه وظیفه ما است که اهداف و آرمان‌های آنها را ادامه داده و پاسدار خون آنها باشیم.

مسعودی با بیان اینکه جنگ سخت دشمنان دیگر تمام شده و هرگز علیه انقلاب اسلامی جنگ فیزیکی و سخت به راه نمی‌اندازد، تصریح کرد: امروزه جنگ دشمن برای به زانو در آوردن ملت و فروپاشی نظام اسلامی یک جنگ مدرن، پیچیده و فرهنگی است که به آن جنگ نرم می‌گویند.

وی یادآور شد: دشمن در جنگ نرم بر روی اعتقادات و فرهنگ‌های اسلامی و ارزشی ملت به ویژه نسل جوان کار می‌کند و با ترویج ضد فرهنگ‌ها درصدد به انحراف کشیدن جوانان است تا به نظام اسلامی خدشه وارد آورد.

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه آزاد بیرجند افزود: مهم‌ترین جنگ‌افزارهای دشمن در جنگ نرم اعتیاد، فیلم‌های مبتذل، ماهواره و بدحجابی هستند.

مسعودی گفت: برای موفق شدن در میدان جنگ نرم دشمن باید به سلاح ایمان، اخلاص، بصیرت، ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری مجهز شویم که در این صورت تمامی حربه‌های دشمنان خنثی می‌شود.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول