اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز انجام شد

برگزاری همایش آسیب‌شناسی مواد مخدر در برازجان

خبرگزاری فارس: همایش آسیب‌شناسی مواد مخدر در دانشگاه آزاد اسلامی برازجان برگزار شد.

برگزاری همایش آسیب‌شناسی مواد مخدر در برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از برازجان رئیس اداره بهزیستی دشتستان ظهر امروز در همایش آسیب‌شناسی مواد مخدر در دانشگاه آزاد اسلامی برازجان اظهار داشت: اداره بهزیستی در راستای مقابله با مواد مخدر برنامه‌ریزی گسترده‌ای انجام داده است.

علیرضا هوشیار ادامه داد: مسئولان ارشد استان و شهرستان و مسئولان دانشگاه آزاد دشتستان اهتمام ویژه‌ای دارند و شاهد همکاری و همراهی بسیار خوبی در این مسیر هستیم.

وی اضافه کرد: با برنامه‌های متنوع فرهنگی برای مقابله با این پدیده اجتماعی تلاش می‌کنیم و امیدوار هستیم که به اهداف مورد نظر برسیم.

‌فرماندار دشتستان نیز گفت: ایران اسلامی در حساس‌ترین نفطه جغرافیایی جهان قرار دارد به همین دلیل دشمنان برای تسلط بر آن تمام تلاش خود را با طراحی ترفندهای مختلف به کار گرفته‌اند.

غلامحسین خسروی افزود: برای نیل به این هدف پس از شکست در حوزه‌های نظامی با ورود در حوزه‌های اجتماعی و طراحی‌های فرهنگی منابع انسانی ما را مورد هدف قرار دادند و تغییر رفتارهای جوانان جامعه ما از اهداف مستقیم دشمن است.

وی عنوان کرد: مواد مخدر یکی از معضلات فرهنگی جامعه است و گستردگی و تنوع موضوعات مربوط به مواد مخدر درک موضوع و یافتن راه حل‌های مناسب برخورد با آن همواره دغدغه همه آحاد جامعه است.

فرماندار دشتستان بیان کرد: تنوع این بحث و نگرانی اقشار مختلف جامعه در این مورد به دلیل تنیده شدن تارهای آن در موضوعات مختلف فرهنگی، اجتماعی، انتظامی، سیاسی و امنیتی جامعه است.

خسروی اذعان داشت: باید دست به دست هم دهیم و با استفاده از امکانات و توانمندی موجود برای مقابله با این پدیده اجتماعی اهتمام بیشتری داشته باشیم.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول