اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته‌ بسیج دانش‌آموزی

یادواره شهدای دانش‌آموز‌ بردسیر برگزار شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته‌ بسیج دانش‌آموزی و روز جهانی مبارزه با استکبار جهانی یادواره شهدای دانش‌آموز‌ شهرستان بردسیر برگزار شد.

یادواره شهدای دانش‌آموز‌ بردسیر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسیر، به مناسبت هفته‌ بسیج دانش‌آموزی و روز مبارزه با استکبار جهانی‌، یادواره شهدای دانش‌آموز در شهرستان بردسیر پیش از ظهر امروز برگزار و زنگ مبارزه با استکبار جهانی در مدارس شهرستان بردسیر نواخته شد.

حجت‌الاسلام میثم تارم امام جمعه بردسیر در این مراسم با گرامیداشت یاد شهدای دانش‌آموز به ویژه هفت شهید دانش‌آموز شهرستان بردسیر مبارزه با استکبار جهانی را یک وظیفه دانست.

وی 13 آبان را روز حضور سرنوشت‌ساز دانش‌آموزان در تاریخ ایران اسلامی دانست و از دانش‌آموزان خواست تا با اقتدا به همه ‌شهدای دانش‌آموز همیشه در صحنه حاضر باشند.

زنگ روز ملی مبارزه با استکبار ‌در ‌انار نواخته شد‌

همچنین همزمان با سراسر کشور زنگ روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در مدرسه نمونه دولتی شهید دستغیب انار نواخته شد.

مجید اعتمادی فرماندار‌ انار در آیین برگزاری این مراسم با تبریک ولادت امام هادی (ع)‌، روز دانش‌آموز و ‌عید غدیر خم و اظهار داشت: 13 آبان ‌سال جاری دارای ویژگی خاصی بوده که همان تشعشع نور انقلاب است که سبب بیداری اسلامی در سطح منطقه شده و در حال منور کردن جهان است.

وی با اشاره به اقدام اخیر استکبار جهانی در اهانت به ساحت پیامبر اعظم (ص) و شکل‌گیری دور تازه کشتار و آواره کردن مسلمانان مظلوم میانمار با اقدام تندروهای بودایی، مراسم ‌سال جاری روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را بسیار مهم‌تر از سال‌های پیش دانست و با تاکید بر حضور قشرهای مختلف مردم در این راهپیمایی، حمایت از مسلمانان جهان را خواستار شد. 

انتهای پیام/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول