اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ریگان:

13 آبان نماد جسارت جوان انقلابی است

خبرگزاری فارس: فرماندار ریگان گفت: 13 آبان نماد جسارت نسل جوان انقلابی است.

13 آبان نماد جسارت جوان انقلابی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، محمد برزنگ پیش از ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان اظهار داشت: ملت ایران مصمم‌تر و قوی‌تر از هر زمان در حال حرکت به سمت اهداف بلند و قله‌های سعادت است و در صف مقدم این حرکت عظیم جوانان قرار دارند.

وی افزود: 13 آبان نماد طمع‌ورزی آمریکا، وابستگی رژیم طاغوت، ایستادگی ایمان متکی به بصیرت، پیشقراولی نسل جوان در صحنه‌ و شجاعت و جسارت نسل جوان انقلابی است.

برزنگ عنوان کرد: به لطف خداوند امروز جوانان در میدان‌های سیاسی‌، اقتصادی‌، علمی و فناوری حضوری پر‌نشاط‌، تأثیرگذار و همراه با بصیرت دارند.

وی تصریح کرد: امروز سراسر کشور کارگاه بزرگ کار و تلاش و خدمت به مردم است و ملت ایران با تکیه بر نیروی انسانی غنی و با استعداد‌‌ و مدیران دلسوز و کارآمد‌‌ در بسیاری از عرصه‌ها به خود‌کفایی رسیده است.

برزنگ گفت: در ابتدای انقلاب و زمان حکومت دولت موقت‌ در سرتاسر کشور‌ حرکت‌هایی می‌شد تا جو سیاسی جامعه را ملتهب و پیچیده کند.

وی ابراز داشت: بعدها مشخص شد که مرکز تمام‌ این فتنه‌ها و جریان‌های ضدانقلابی‌، سفارت آمریکا در تهران است‌ در حالی که موضع منافقانه آمریکا نسبت به انقلاب اسلامی مانع از روشن شدن چهره واقعی آمریکا در میان مردم شده بود.

به گزارش فارس، زنگ روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در مدرسه امام خمینی (ره) عباس‌آباد سردار ریگان نواخته شد.

انتهای پیام/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول