اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران:

ایران مقاوم‌تر از همیشه در مقابل امریکا ایستاده است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: امروز مردم ایران در مقابل اربده‌کشی‌های امریکا در نقاط مختلف جهان مقاومتر از همیشه ایستاده است.

ایران مقاوم‌تر از همیشه در مقابل امریکا ایستاده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، هادی ابراهیمی بعدازظهر امروز در مراسمی به مناسبت روز ملی استکبار که به دلیل تقارن این روز با عید سعید غدیر  3 روز زودتر همزمان با سراسر کشور در دبیرستان پسرانه کمیل شهرستان میاندرود برگزار شد، با اشاره به تاریخچه این روز که بر آمده از فریادهای دانش‌آموزان در سال‌های 56 و57 است، دانش‌آموزان امروز را ادامه دهنده راه شهدای دانش‌آموز آن روزها اعلام کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با تاکید بر ایستادگی ملت ایران در برابر قدرت‌های جهانی به‌ویژه دولت مستکبر آمریکا تاکید کرد: امروز نیز مردم ما در مقابل اربده‌کشی‌های امریکا در نقاط مختلف جهان مقاوم‌تر از همیشه ایستاده است.

وی دلیرمردی‌های دیروز مردم ایران و مقاومت بی‌بدیل مردم در برابر زیاده خواهی‌های جدید استکبار را نشان دهنده روح مقاومت مردم ایران در مقابل ظلم ، ستم و طاغوت دانست.

ابراهیمی گفت: آنها ملتی پولادین را در برابر بمب، جنگ و تحریم اقتصادی می‌ترسانند، غافل از اینکه مردم و جوانان ما همه این استراتژی‌های غلط آنها را پشت سر گذاشته‌اند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران افزود: مردم ما ثابت کردند ملتی هستند مصمم و امیدوار به آینده که فریاد می‌زنند ما نه به دولت‌های بزرگ جهانی شرق و نه به دولت‌های جهانی غرب وابستگی نداریم و نخواهیم داشت.

وی الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت را جدا از سرمشق‌های مارکسیستی و سرمایه‌داری دانست و تصریح کرد: مردم ما شعار «ما میتوانیم » را از امام و شهدا یاد گرفتند.

وی اعتقاد ملت ایران را سازش‌ناپذیری وعدم مذاکره با امریکا دانست و تصریح کرد: دولت آمریکا باید از رفتار گذشته خود درس گرفته، پشیمان شود و از آن دست بردارد.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول