اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش درمیان:

کشورهای جهان به سیاست استکبارستیزی ایران اقتدا می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش درمیان گفت: امروز کشورهای جهان به سیاست استکبارستیزی ایران اقتدا می‌کنند.

کشورهای جهان به سیاست استکبارستیزی ایران اقتدا می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، حسین اژدری پیش از ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان شهر اسدیه اظهار کرد: سیزدهم آبان‌ماه در واقع نماد ولایت‌مداری و استکبارستیزی جوانان و نوجوانان و پاسخ محکمی به تهدیدات و تحریم‌های استکبار جهانی است.

وی با تأکید بر حضور دانش‌آموزان غیور درمیانی در راهپیمایی 13 آبان تصریح کرد: حضور بیش از 12 هزار دانش‌آموز شهرستان درمیان در این راهپیمایی نماد هوشیاری، بیداری و پایبندی جوانان کشور به انقلاب اسلامی است.

دبیر شورای آموزش و پرورش درمیان،‌ افزود: به دلیل تقارن این روز با عید سعید غدیر، این مراسم در دوازدهم آبان پس از آیین عبادی سیاسی نماز جمعه برگزار می‌شود.

اژدری ‌با بیان اینکه حضور دانش‌آموزان مرزنشین در این دو مراسم برگ زرین دیگری را به تاریخ شهرستان می‌افزاید، ادامه داد: صبر، بصیرت، دشمن‌شناسی و حرکت پیرامون ولایت از ویژگی‌های بارز دانش‌آموزان مرزنشین درمیانی به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه ما منادی استکبارستیزی و آزادی‌خواهی در جهان هستیم، اضافه کرد: امروز جوانان مومن و متعهد این سرزمین الگوی جهانیان شده‌اند و بسیاری از کشورهای جهان به سیاست استکبارستیزی جمهوری اسلامی ایران اقتدا می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش درمیان،‌ سیزدهم آبان را نمونه‌ای بارز از هوشیاری ملت، به ویژه جوانان ایران اسلامی دانست و یادآور شد: در این روز نوجوانان و جوانان متعهد و ولایتمدار با بینش صحیح از فضای جامعه و انقلاب اسلامی، حرکتی هوشیارانه و در خور تحسین به نمایش می‌گذارند.

انتهای پیام/ل۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول