اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد:

موفقیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی به برکت خون شهداست

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد گفت: موفقیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی به برکت انقلاب اسلامی و مدیون خون شهداست.

موفقیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی به برکت خون شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید محمد امیری ظهر امروز در شانزدهمین همایش معاونان عمرانی دانشگاه‌های آزاد اسلامی سراسر کشور که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد برگزار شده است، با بیان اینکه در حال حاضر دانشجویان دانشگاه نجف آباد در 11 دانشکده مصوب و سه دانشکده در حال تصویب در زمینی افزون بر  یک هزار و 275 هکتار مشغول به تحصیل هستند، اظهار کرد: فضای ساخته شده و در حال احداث دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد 450 هزار متر مربع است.

وی تصریح کرد: به منظور شاداب‌سازی فضای آموزشی دانشگاه نجف‌آباد 23 هکتار فضای سبز و 150هکتار محوطه سازی ایجاد شده در اختیار دانشجویان قرار گرفته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد با اشاره به فعالیت بیش از 210 آزمایشگاه و کارگاه مجهز در این واحد دانشگاهی بیان کرد: به گفته مسئولان و دانشجویان دکتری دانشگاه مهم استان اصفهان، آزمایشگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد مجهز است و دانشجویان دوره دکتری از آزمایشگاه‌های ما استفاده می‌کنند.

وی در ادامه عوامل موفقیت این واحد دانشگاهی را برشمرد و افزود: مهم‌ترین عاملی که سبب شد دانشگاه آزاد اسامی واحد نجف آباد به این درجه از موفقیت دست پیدا کند، لطف و عنایت الهی است و اگر لطف خداوند نبود، در این مدت کوتاه نمی‌توانستیم به موفقیت‌های عظیم دست پیدا کنیم.

امیری با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی محصول برکات انقلاب اسلامی است، تاکید کرد: در سال 64 و زمانی که قرار بود سنگ بنای دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد گذاشته شود، بودجه اولیه از فروش اموال شهید میردامادی تهیه شد و امروز بعد از 25 سال به نقطه‌ای رسیده که بزرگ‌ترین مجموعه آموزش عالی استان اصفهان است.

وی با بیان اینکه هر کاری در این واحد دانشگاهی بر اساس برنامه استراتژیک انجام می‌شود، تصریح کرد: تیم مدیریتی دانشگاه پس از بررسی برنامه استراتژیک 50 دانشگاه برتر دنیا و دانشگاه‌های برتر کشور و ارزیابی نقاط ضعف و قوت آنها برنامه استراتژیک 20 ساله‌ای را تدوین کردند.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول