اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سیراف:

توسعه فرهنگی همگام با توسعه صنعتی در عسلویه ضروری است

خبرگزاری فارس: امام جمعه سیراف گفت: توسعه فرهنگی همگام با توسعه صنعتی در عسلویه ضروری است و از مسئولان انتظار داریم در این مسیر اهتمام ورزند.

توسعه فرهنگی همگام با توسعه صنعتی در عسلویه ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر سیراف حجت‌الاسلام صادق عاشوری شامگاه چهارشنبه در نشست با مسئولان پارس جنوبی اظهار داشت: سیراف دارای موقعیت و جایگاه ویژه‌ای است و از بنادر مهم و تاریخی ایران است که باید نسبت به رشد و پیشرفت این بندر اهتمام ورزیم.

امام جمعه شهر تاریخی سیراف با بیان ظرفیت‌های بالای کار و اشتغال در بندر سیراف به چالش‌های فرهنگی پیش رو در این بندر تاریخی اشاره کرد و افزود: فعالیت‌های فرهنگی باید در راستای تحقق کامل ارزش‌های اسلامی و اخلاقی اسلامی در تمام زمینه‌ها انجام شود.

عاشوری تصریح کرد: از آنجا که این منطقه با توسعه صنعتی چشمگیر و پر شتابی روبه‌رو است؛ از این رو باید متناسب با آن زیرساخت‌های فرهنگی نیز توسعه یابد که در این زمینه منطقه ویژه پارس کمک‌های قابل توجهی می‌تواند ارائه دهد.

رئیس روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس نیز بر گسترش فعالیت‌های فرهنگی این سازمان در تعامل با جامعه محلی تاکید کرد.

حسین قربانی با اشاره به تشکیل شورای فرهنگی در سازمان منطقه ویژه پارس تصریح کرد: برای تحقق این مهم، شورای فرهنگی منطقه ویژه پارس به منظور ایجاد هماهنگی و یکپارچگی در سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و نظارت بر اجرای فعالیت‌های فرهنگی در منطقه ویژه پارس در چارچوب سیاست‌ها و ضوابط وزارت نفت تشکیل شده است.

وی کمک به رشد و توسعه فرهنگی متوازن با توسعه صنعتی در منطقه ویژه پارس و بسترسازی برای رشد و ارتقای فرهنگی و معنوی شاغلین در منطقه و ساکنان محلی را از ماموریت‌های مهم این شورا خواند و افزود: در این راستا اولویت اصلی خود را گسترش فرهنگ قرآنی و تامین نیازهای معنوی کارکنان و ذی‌نفعان کلیدی قرار داده‌ایم.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول