اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

2 مدرسه خیرساز در جم به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضور مسئولان، دو مدرسه خیرساز در آبگرمک جم به بهره‌برداری رسید.

2 مدرسه خیرساز در جم به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از جم صبح امروز در آیینی با حضور مردم و مسئولان شهرستان جم دو مدرسه خیرساز در روستای آبگرمک این شهرستان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان جم در آیین بهره‌برداری از این واحدهای آموزشی با تبریک هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار داشت: هفته بسیج دانش‌آموزی یادآور رشادت‌ها و دلیرمردی‌های نوجوانان و جوانان برومند و انقلابی این مملکت و فرصتی مناسب برای گسترش فرهنگ و تفکر ناب بسیجی در مدارس است.

حسین اسکندری افزود: تلاش برای دستیابی به فرهنگ و تفکر ناب بسیجی تنها از طریق کسب علم و دانش میسر خواهد شد.

رئیس آموزش و پرورش جم اذعان کرد: حضور بسیجیان در صحنه‌های انقلاب، حمایت و پشیبانی از ولایت مطلقه فقیه، سد محکمی در مقابل خواسته‌های نامشروع دشمنان قسم خورده این انقلاب است.

وی در ادامه با اشاره به تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن علیه جوانان ایران اسلامی بیان داشت: شما دانش‌آموزان بسیجی وظیفه دارید با کسب علم و تقویت ایمان و تقوا به مقابله با تهدیدات دشمنان بپردازید و آنها را از رسیدن به آرزوهای شومشان مأیوس کنید.

رئیس آموزش و پرورش جم با اشاره به اهمیت احداث این کلاس‌های خیرساز اظهار داشت با بهره‌برداری از این کلاس‌های درس مشکلات و کمبود فضای آموزشی لازم برای اجرای سند تحول بنیادین و نظام جدید آموزش کشور در این روستا برطرف شد.

اسکندری افزود: این کلاس‌ها در زمینی به مساحت 110 متر مربع با اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان به همت انجمن اولیا و مربیان، دهیاری، شورای اسلامی و خیرین روستای آبگرمک احداث شده است.

رئیس آموزش و پرورش جم یادآور شد: امسال شاهد رشد و تحول عظیمی در آموزش و پرورش هستیم که با تلاش وزیر ارزشی و پرتلاش جناب حاجی‌بابایی محقق شده است.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول