اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ایلام در مجلس:

خبرگزاری فارس در ایلام کارآمد و موفق عمل کرده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: خبرگزاری فارس ایلام در مقایسه با دیگر رسانه‌ها کارآمد و موفق عمل کرده است.

خبرگزاری فارس در ایلام کارآمد و موفق عمل کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، احمد شوهانی صبح امروز در جریان بازدید از خبرگزاری فارس دفتر ایلام اظهار داشت: خبرگزاری فارس در عملکرد خود موفق عمل کرده و اخبار را با سرعت بالا و خوب در سطح کشور و استان ایلام منتشر می‌کند.

وی ادامه داد: خبرگزاری فارس واقع‌بینانه، با دقت و با سرعت به انتشار اخبار پرداخته که این ویژگی‌ها ستودنی است.

عضو کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: تیم کاری خبرگزاری فارس بسیار آگاه به کار خود بوده و بعضا در مصاحبه‌های انجام شده از تحلیل و نگارش‌‌های خبری این رسانه بهرهمند می‌شویم.

شوهانی تصریح کرد: در استان ایلام همه از خبرگزاری فارس بهره‌مند شده زیر اخبار استان از طریق خبرگزاری فارس در استان با دقت، سرعت و صحت منتشر می‌شود.

عضو کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مردم از کار خبرگزاری فارس راضی بوده و من به نمایندگی از مردم استان ایلام به این مهم شهادت می‌دهم.

وی خاطرنشان کرد: نمایندگان مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی آمادگی هرنوع همکاری با خبرگزاری فارس داشته و در این راستا تلاش می‌کنیم چون خبرگزاری فارس قابل اعتماد است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول