اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ذوالنور:

سوء‌مدیریت در گرانی‌ها تنها به دولت بر نمی‌گردد / مجلس و قوه قضائیه به دولت کمک کنند

خبرگزاری فارس: جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سوء‌مدیریت در گرانی‌های اخیر کشور تنها به دولت بر نمی‌گردد.

سوء‌مدیریت در گرانی‌ها تنها به دولت بر نمی‌گردد / مجلس و قوه قضائیه به دولت کمک کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور با حضور در جمع پاسداران سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین و در نشست سیاسی فرهنگی که به مناسبت دهه ولایت و امامت برگزار شد، با اشاره به تحریم‌های اخیر دشمنان علیه نظام اسلامی اظهار کرد: البته این تحریم‌ها در طول عمر انقلاب اسلامی همواره وجود داشته ولی اینکه امروز این تحریم‌ها بیشتر شده، به خاطر این است که ایران اسلامی قوی‌تر شده و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز تاب دیدن قدرت و عظمت ملت را ندارند، لذا تمام تلاش خود را می‌کنند تا این نظام و ملت فهیم و ولایت‌مدار را متزلزل کنند.

وی افزود: برخی‌ها در تلاش هستند وانمود کنند که همه تقصیرها به گردن دولت است، اما اگر در جریان گرانی‌های اخیر سوء مدیریت مسئولان نیز نقش داشته باشد، این سوء مدیریت تنها به دولت بر نمی‌گردد.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: مجلس و قوه قضائیه نیز برای کاهش این گرانی‌ها و مقابله با تحریم‌های اقتصادی دشمنان نقش مؤثری دارند.

ذوالنور تأکید کرد: مجلس با قانون‌گذاری درست و به موقع و قوه قضائیه نیز با برخورد قاطع و به هنگام می‌توانند دولت را در مدیریت این تحریم کمک کنند.

وی خاطرنشان کرد: تلاش دشمن در این راستا است که روحیه مجاهدت و مقاومت ملت ایران را کاهش داده و با فشارهای اقتصادی و تبلیغات روانی در دنیا، ملت را تسلیم خواسته‌های خود کند، در حالی که مردم در طول سال‌های گذشته و در شرایط سخت و بحرانی نیز بارها با روحیه مقاومت و مجاهدت توانسته‌اند مشکلات را یکی پس از دیگری برطرف کنند و در این دوره نیز همین طور خواهد بود.

ذوالنور یادآور شد: مقام معظم رهبری همواره بر همدلی و همراهی مسئولان با یکدیگر تأکید فرمودند و امروز نیز تنها راه نجات از این تحریم و گرانی این است که همه مسئولان در هر سه قوه با همدلی و همراهی راه چاره‌ای منطقی برای برون‌رفت از این تحریم و گرانی بیندیشند.

در ادامه این نشست به سئوالات حضار پاسخ داده شد.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول