اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

16 آبان ماه جاری

یادواره شهدای عملیات والفجر 4 در اردبیل برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: یادواره شهدای عملیات والفجر 4 روز 16 آبان ماه در اردبیل برگزار می‌شود.

یادواره شهدای عملیات والفجر 4 در اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار غلام عسگر کریمیان ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: این یادواره با محوریت شهید شاپور برزگر و خلبان غفور جدی اردبیلی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این یادواره در حسینیه ثار‌الله سپاه اردبیل برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: یادواره شهدای عملیات والفجر 4 روز شانزدهم آبان ماه از ساعت 9:30 صبح آغاز و با حضور خانواده‌های شهدا و شیفتگان طریق شهادت شاهد برگزاری این یادواره خواهیم بود.

جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل یادآور شد: حسینیه ثار‌الله برای حضور برادران و زینبیه این حسینیه نیز برای خواهران در نظر گرفته شده که امیدواریم با حضور اقشار مختلف مردم این یادواره رنگ و بوی حماسی به خود بگیرد.

کریمیان با اشاره به شخصیت محوری این یادواره گفت: شهید شاپور برزگر و شهید خلبان غفور جدی از افتخار‌آفرینان مرز و بوم ایران زمین بودند که شاپور برزگر در عملیات والفجر 4 فرمانده عملیات بود و افتخار‌آفرینی‌های بی‌بدیلی را از خود به یادگار گذاشت.

این مسئول از تقدیم 126 شهید از استان اردبیل در عملیات والفجر 4 خبر داد و تاکید کرد: استان اردبیل در این عملیات بیشترین شهید را تقدیم ساحت مقدس جمهوری مقدس ایران کرد که شاپور برزگر و غفور جدی از شاخص‌ترین این شهدا هستند.

فرمانده تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود به توطئه‌های آمریکا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: توطئه‌های نظام استکبار بلافاصله بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ماه 57 به سرکردگی آمریکا صورت گرفت که دلیل آن نیز ایجاد جای پای محکم برای آمریکا در خاورمیانه به وسیله استکبار جهانی بود.

کریمیان با یادآوری اینکه اصلی‌ترین مخالفت استکبار جهانی با محوریت آمریکا با ایران ماهیت استکبار‌ستیزی آن است، افزود: این ماهیت سبب شد که امریکا نتواند انقلاب اسلامی را تحمل کند و بعد از آن بود که در اوایل انقلاب و با توطئه‌چینی‌های آمریکا مسائل قوم‌گرایی در ایران پدید آمد که سبب برخی نزاع‌های قومی و قبیله‌ای در کشور نیز شد.

وی با اشاره به اینکه هوشیاری ملت ما تمام این توطئه‌ها را نقش بر آب کرد، تصریح کرد: دشمن در این قائله به عنوان ستون پنجم فتنه‌انگیزی و تفرقه‌افکنی می‌کرد اما ملت ما با رهبری امام (ره) وحدت خود را اثبات کرده و بر این مشکل چیره شدند.

جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل دیگر فتنه‌انگیزی آمریکا و استکبار جهانی در ایران را بعد از ناامیدی از قائله قوم‌گرایی ایجاد جریان گروهک‌های منافق یاد کرد و ادامه داد: چریک‌های فدائیان خلق، حزب توده، حزب رنجبران، سازمان منافقین، جبهه ملی و گروهک آزادی همگی دست پخت آمریکا در ایران بودند که به بهانه سهم‌خواهی از انقلاب باج‌خواهی می‌کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کریمیان در پایان سخنان خود با یادآوری اینکه حضور این گروهک‌ها در داخل نظام به عنوان عنصر سالم امکان‌ناپذیر بود، ابراز داشت: ایران در 34 سال گذشته از گردنه‌های مختلفی عبور کرده است و استکبار جهانی هیچ‌گاه نخواهد توانست به اهداف ناصحیح خود در ایران دست یابد.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول