اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه ولایت

135 پروژه طرح توسعه کشاورزی در خوزستان به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: مراسم بهره‌برداری از 135 پروژه طرح توسعه کشاورزی همزمان با دهه ولایت از سوی جهاد کشاورزی استان خوزستان برگزار شد.

135 پروژه طرح توسعه کشاورزی در خوزستان به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، در این آیین که ظهر امروز با حضور مسئولانی از استان و نمایندگان مجلس برگزار شد، این پروژه‌ها در بخش‌های دام و طیور، آبزیان، محصولات باغی، محصولات زراعی و صنایع تبدیلی بودند که با اجرای طرح توسعه کشاورزی در خوزستان به بهره‌برداری رسیدند.

با بهره‌برداری از این پروژه‌ها 1760 تن تولیدات کشاورزی و دامی استان افزایش می‌یابد که باعث رونق اشتغال در این بخش شده است.

این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 71 میلیارد ریال راه اندازی شده‌اند که با بهره برداری از آن‌ها برای 170 نفر از جوانان جویای کار استان خوزستان به طور مستقیم اشتغال زایی شده است.

این پروژه‌ها در شهرستان‌های اندیکا، اندیمشک، ایذه، باغملک، بهبهان، دزفول، دشت آزادگان، رامهرمز، شوش‌تر، گتوند، لالی و هویزه بودند که با دریافت تسهیلات طرح توسعه کشاورزی به بهره برداری رسیدند.

طرح توسعه کشاورزی با هدف توسعه توان تولید و ایجاد ظرفیت‌های بیشتر اشتغال در بخش کشاورزی از سوی هیئت وزیران تصویب شد که هم اکنون در سراسر کشور در حال اجراست.

تعیین تکلیف زیر ساخت‌ها، عدم محدویت در اعتبارات اختصاص یافته، بهره‌مندی افراد حقیقی و حقوق از تسهیلات، پرداخت تسهیلات کم بهره و تسریع در روند پروژه‌ها از جمله ویژگی‌های اجرای طرح توسعه کشاورزی است و بانک کشاورزی به عنوان بانک عامل برای پروژه‌های تعریف شده تسهیلات در نظر می‌گیرد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول