اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین‌بار در ایران

محصول جدید دیالیز صفاقی توسط داروسازی ثامن به زودی تولید می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول فنی داروسازی ثامن اظهار داشت: به زودی محصول جدید دیالیز صفاقی برای نخستین‌بار در ایران توسط داروسازی ثامن تولید می‌شود.

محصول جدید دیالیز صفاقی توسط داروسازی ثامن به زودی تولید می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، عبدالمجید قلی‌پور ظهر امروز در حاشیه هشتمین سمینار سراسری پزشکی پرستاری دیالیز افزود: محصول جدید دیالیز صفاقی با پایه بی‌کربنات در کیسه‌های محفظه‌ای برای نخستین‌بار در ایران توسط داروسازی ثامن تولید خواهد شد.

وی ادامه داد: مجوزهای تولید این محصول اخذ شده است و تجهیزات و تکنولوژی این محصول در حال انتقال از خارج از کشور است و به زودی به تولید انبوه خواهد رسید.

قلی‌پور افزود: محصولات دیالیز صفاقی در انحصار تولید داروسازی ثامن در ایران است و این محصولات در بهترین کیفیت و قابل‌رقابت با نمونه خارجی عرضه می‌شود.

مسئول فنی داروسازی ثامن با اشاره به داروهای همودیالیز تولیدی داروسازی ثامن اظهار داشت: به گفته پزشکان و پرستاران این دارو در بهترین کیفیت در مقایسه با سایر تولیدات داخلی صورت می‌گیرد به طوری که رضایت و استقبال متخصصان را به همراه داشته است.

وی برگزاری این سمینار را برای اخذ نظرات مصرف‌کنندگان و تبادل اطلاعات در جهت بهبود محصولات تولیدی ارزیابی کرد.

محمد سمرقندی، مسئول روابط‌عمومی و بین‌الملل داروسازی ثامن افزود: این سمینار تازه‌ترین اطلاعات، خدمات و محصولات را در زمینه دیالیز با حضور موفق داروسازی ثامن به جامعه پزشکی و پرستاری کشور ارائه می‌دهد.

وی ادامه داد: داروسازی ثامن در حال حاضر به عنوان یکی از ارکان تولید و ارائه خدمات داروئی در ایران شناخته شده است.

سمرقندی ارائه مطالب علمی در قالب بسته‌های آموزشی در غرفه داروسازی ثامن را از خدمات مناسب و مورد استقبال یکایک پرستاران در حاشیه این سمینار توصیف کرد.

وی همچنین به ارائه سمینار دکترمرجان یکه‌پور، مسئول آموزش دیالیز صفاقی داروسازی ثامن در روز دوم سمینار با موضوع «نقش مشاوره قبل از شروع PD» اشاره کرد.

سمرقندی در ادامه خاطرنشان کرد: غرفه داروسازی ثامن در حاشیه هشتمین سمینار سراسری پزشکی پرستاری دیالیز دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسرکشور مورد بازدید و استقبال پزشکان و پرستاران قرار گرفته است.

 انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول