اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رودبار خبر داد

برگزاری راهپیمایی 13 آبان در 9 نقطه رودبار

خبرگزاری فارس: فرماندار رودبار از برگزاری مراسم راهپیمایی 13 آبان پس از نماز جمعه در 9 نقطه این شهرستان خبر داد.

برگزاری راهپیمایی 13 آبان در 9 نقطه رودبار

ایرج موذن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودبار با گرامیداشت روز دانش‌آموز، اظهار کرد:در آموزه‌های دینی نیز آمده که هر جا ظلمی قیام کرد مردم برای مقابله با آن باید در صحنه حضور داشته باشند.

وی، 13 آبان را نمونه بارز ایستادگی در برابر ظلم و ستم دانست و گفت: در 13 آبان دانش‌آموزان در کنار دیگر اقشار مردم به صحنه آمدند و از ارزش‌های نظام اسلامی دفاع کردند.

این مسئول حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان را مورد تاکید قرار داد و گفت: حضور مردم در تمام مقطع و صحنه‌های سرنوشت‌ساز کشور برای حمایت و ادامه راه انقلاب اسلامی ضروری است. با توجه به تحریم‌های کشورهای غربی و شرایط حاکم بر منطقه حضور مردم بیهوده بودن توطئه‌های دشمنان را به اثبات می‌رساند.

موذن با بیان اینکه دانش‌آموزان، دانشجویان و جوانان نسل امروز در خط مقدم جبهه فرهنگی قرار دارند، گفت: حضور این قشر در صحنه نیز آشنایی و پایبندی نسل امروز نسبت به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب را به نمایش می‌گذارد.

وی اذعان کرد: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان در آن شرایط زمانی علاقه‌مندی و وفاداری نسل جوان آن روز را به انقلاب اثبات کرد و حضور جوانان در صحنه‌های سرنوشت‌ساز امروز نیز بیانگر علاقه و ادامه راه انقلاب اسلامی است.

فرماندار رودبار، از برگزاری راهپیمایی با شکوه 13 آبان در 9 نقطه از شهرستان رودبار خبر داد و خاطرنشان کرد: رودبار از شهرستان‌های گسترده گیلان بوده و دارای هفت شهر، چهار بخش و بیش از 180 پارچه آبادی است.

وی، اضافه کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته علاوه بر شهرهای شهرستان راهپیمایی امروز 13 آبان در دو روستای چهارمحل و کلیشم برگزار می‌شود.

موذن حضور مردم در صحنه‌های سرنوشت‌ساز کشور را تودهنی بزرگ به یاوه گویی‌های غرب دانست و خاطرنشان کرد: مردم حافظان و حامیان اولیه این نظام و انقلاب هستند بنابراین حضور مردم در صحنه‌ها برای حمایت از ارزش‌های انقلاب دشمن را مایوس و ناکام می‌کند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول