اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بافت:

دشمنان برای کمرنگ کردن ارزش‌ها تلاش می‌کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بافت گفت: دشمنان همیشه برای کمرنگ کردن ارزش‌های دینی ما تلاش می‌کنند.

دشمنان برای کمرنگ کردن ارزش‌ها تلاش می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با بیان اینکه عید غدیر از بزرگ‌ترین اعیاد جهان است، اظهار داشت: بزرگی عید غدیر برای آن است که جایگاه ولایت و امامت والاست و عنصر اصلی دین ما را تشکیل می‌دهد.

وی افزود: اسلام ما اسلام‌ ناب محمدی (ص) است، زیرا ولایت فقیه در اسلام ما مدیر، مدبر، کاردان و مهربان است و سر سوزنی خطا ندارد، بنابراین اسلام ناب محمدی (ص) را دارا هستیم.

ابراهیمی گفت: در روز عید غدیر 120 هزار نفر با امام علی (ع) بیعت کردند و پس از 70 روز بیعت را شکستند.

وی اذعان داشت: در دادگاه‌ها اگر دو نفر شهادت دهند حکم اثبات می‌شود، اما امام علی (ع) 120 هزار نفر شاهد داشت، اما بیعت شکسته شد و این امر نشان از مظلومیت امام علی(ع) دارد.

ابراهیمی بیان داشت: قدرت‌طلبان زمان امام علی (ع) حتی به احادیثی که در غدیر نوشته شده بود هم رحم نکردند و آنها را به آتش کشیدند تا مدرکی برای اثبات ولایت امام علی(ع) باقی نماند.

وی با بیان اینکه انسان با انجام دستورات خدا عزیز می‌شود، تصریح کرد: حضرت یوسف به دستور خداوند گوش فرا داد و بر نفسش غلبه کرد و از چوپانی و بردگی به عزیزی و فرمانروایی رسید و در مقابل زلیخا با آن مقام و جایگاه به پیرزنی نابینا تبدیل شد.

خطیب جمعه بافت خاطرنشان کرد: اگر انسان اهل بیت (ع) را فراموش نکند و همراه ولایت باشد و غدیر را سرمشق قرار دهد به طور قطع پیروز می‌شود.

ابراهیمی اذعان داشت: دشمنان همیشه سعی در کمرنگ کردن ارزش‌های دینی ما داشته‌اند و دارند و ما بر مبنای حرف باید پیش رویم و بدانیم که اگر آنها ارزش‌های ما را کمرنگ جلوه می‌دهند به ضرر ماست و اگر کاری را حتی در ظاهر به نفع ماست انجام دهند در نهایت به ضرر ما می‌شود.

وی افزود: در برهه‌ای از زمان برخی‌ها اشک ولایت فقیه را در آوردند، باید بدانیم که هر کس با آل علی (ع) در می‌افتد بر می‌افتد.

ابراهیمی گفت: روز شنبه جشن بزرگ غدیر در محل مصلای شهرستان بافت برگزار می‌شود و برنامه‌های خوبی از جمله هنرنمایی حافظ بین‌المللی محمد تقی‌خان و اشعار شاعران بافتی در وصف ولایت و حضرت علی (ع) و ... تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول