اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سرایان:

زنده نگه داشتن غدیر سبب احیای ارزش‌های اسلامی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار سرایان گفت: زنده نگه‌ داشتن واقعه غدیر سبب احیای سایر ارزش‌های اسلامی نیز در سطح جهان می‌شود.

زنده نگه داشتن غدیر سبب احیای ارزش‌های اسلامی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری سرایان، محمدعلی مهدی‌نژاد در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی و استقبال باشکوه مردم اظهار کرد: استقبال مردم از رهبری در جریان سفر به خراسان شمالی نشان‌دهنده اوج علاقه و ولایت‌پذیری مردم است که سبب یاس و ناامیدی دشمنان شد.

وی به فرارسیدن دهه ولایت اشاره کرد و آن را سبب زنده نگه داشتن ارزش‌های اسلامی برشمرد و یادآور شد: مهم‌ترین مسئله جهان امروز بحث ولایت و نگه داشتن غدیر است که با زنده نگه داشتن غدیر سایر ارزش‌های اسلامی نیز زنده نگه داشته می‌شود.

فرماندار سرایان به مشکلات اقتصادی به وجود آمده توسط دشمنان انقلاب اشاره کرد و گفت: مدیران باید با مدیریت صحیح منابع، انجام صرفه‌جویی، استفاده بهینه از منابع و اعتبارات و پرهیز  از انجام هزینه‌ها و ماموریت‌های غیرضروری در راستای استفاده حداکثری از منابع گام بردارند.

امام جمعه سرایان هم در آستانه دهه ولایت بر برگزاری باشکوه جشن‌های این ایام تأکید کرد و افزود: در این جشن‌ها باید محتوای غدیر برای مردم به ویژه جوانان بازگو شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد نجمی‌پور خواستار تلاش همگانی در راستای برگزاری باشکوه اعیاد قربان وغدیر شد.

در پایان این جلسه علی شبانی، محمد مددی، حسین عرب و محمد محمدی کیا به ترتیب به عنوان بخشدار سه قلعه، سرپرست بخشداری آیسک، مدیر آموزش و پرورش و رئیس اداره برق سرایان معرفی و از خدمات مدیران قبلی تجلیل شد.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول