اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی مطرح کرد

استقبال دانش‌آموزان دختر خراسان‌شمالی از راهیان نور

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی با اشاره به استقبال دانش‌آموزان دختر استان از اردوهای راهیان نور گفت: اخیراً در اعزام دانش‌آموزان دختر به این اردوها 20 نفر به خاطر تکمیل ظرفیت امکان حضور در این مرحله را نیافتند.

استقبال دانش‌آموزان دختر خراسان‌شمالی از راهیان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمد وحیدی در نشست راهیان نور خراسان‌شمالی اظهار کرد: یک‌هزار و 50 نفر امسال در ساحل دریا غرق شدند کسی حرفی نزد، لیکن زمانی که تعدادی دانش آموز برای مشاهده جان‌فشانی رزمندگان اسلام به اردوی راهیان نور اعزام و حادثه‌ای ناخواسته روی می‌دهد، حرف و حدیث‌های زیادی را شاهد هستیم.

وی افزود: تلاش دشمنان از زمان وقوع این حادثه برای کم‌رنگ کردن اردوهای راهیان نور بیشتر شده است و طی روزهای اخیر نظام سلطه 70 بار با اغواگری و دمیدن فضای فتنه در این زمینه فعالیت می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی گفت: دشمنان تلاش داشته تا این اردوها صورت نگیرد، لیکن دانش آموزان و خانواده‌ها از این اردوها استقبال چشمگیری داشته‌اند.

وی تصریح کرد: دشمن به درستی دریافته که اردوهای راهیان نور تأثیر زیادی در روحیه دانش آموزان ایجاد کرده به گونه‌ای که اخیراً به هنگام حضور خود در کنار دانش‌آموزان استان شاهد بوده که آنان چگونه برای شهدا اشک ریخته و این حضور سال‌ها دانش آموزان را بیمه می‌کند.

وی تاکید کرد: وظیفه ما این است که از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی که حاصل خون هزاران شهید به خون خفته بوده، محافظت کنیم.

وحیدی با بیان اینکه برای اعزام دانش آموزان دختر به اردوهای راهیان نور حساسیت‌های بالایی به لحاظ تأمین نکات ایمنی وسائل نقلیه اعمال می‌شود، تصریح کرد: تمام تلاش دست اندرکاران اردوهای راهیان نور این بوده تا این سفر ارزشی و معنوی به بهترین شکل برگزار شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی بر حضور روحانیون در اردوهای راهیان نور و امکان استفاده دانش آموزان از نماز جماعت توسط روحانیون را مورد تاکید قرار داد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه طی سال تحصیلی جاری 11 هزار دانش آموز و یک هزار کادر فرهنگی طی چهار ماه به اردوهای راهیان نور اعزام که کار ماندگار و درخور شأنی است و همه باید در این زمینه به دست اندرکاران این اردوها کمک کنند.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول