اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه خوزستان:

ولایت فقیه استمرار ولایت غدیر است

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان ولایت فقیه را استمرار ولایت غدیر دانست.

ولایت فقیه استمرار ولایت غدیر است

محمد فرهادزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: عید غدیر روزی است که رحمت خداوند بر تمام موجودات کره زمین به ویژه انسان‌ها کامل شد.

وی با بیان اینکه خداوند متعال به واسطه غدیر خم دین خود را کامل کرد، افزود: مهم‌ترین دلیل اثبات ولایت مطلقه فقیه، روز عید غدیر است و ولایت فقیه استمرار ولایت حضرت مولا علی (ع) در روز عید غدیرخم به شمار می‌رود.

این مقام مسئول درادامه به بیان فوائد برگزیده شدن حضرت امیرالمومنین (ع) به امامت مسلمین اشاره کرد و گفت: غدیر ثابت کرد که هیچ‌گاه دین اسلام بدون ولی و سرپرست نخواهد ماند.

فرهاد‌زاده در ادامه با تبریک دهه ولایت به بیان برنامه‌های سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان به مناسبت عید غدیر خم پرداخت و بیان نمود: به همین مناسبت همایش «رهروان ولایت» با حضور بیش از 2 هزار و 500 نفر از ورزشکاران بسیجی سراسر استان در ورزشگاه تختی اهواز رو به‌روی هیئت فوتبال برگزار می‌شود.

این مقام مسئول زمان برگزاری این همایش را ساعت 16 تا 18 روز یکشنبه 14 آبان ماه سال جاری عنوان کرد و افزود: در این برنامه، به 14 نفر از ورزشکارانی که هم‌نام حضرت امیرالمومنین (ع) و نام آن‌ها علی باشد به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

وی در ادامه با گرامیداشت یوم الله 13 آبان اظهار داشت: در این روز شعار «ما می‌توانیم» توسط دانشجویان پیرو خط امام تحقق پیدا کرد.

این مسئول ورزشی با بیان اینکه حرکت دانشجویان در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در راستای حمایت از ولایت بود، افزود: روز 13 آبان روز «نه گفتن» و پشت پا زدن به ابرقدرت‌های دنیاست.

وی به نامگذاری 13 آبان به نام روز مبارزه با استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: در شرایط فعلی تمام کشورهای مستکبر دنیا هم پیمان شده‌اند تا ما را تحریم کنند ولی ملت همیشه در صحنه ایران با تبعیت از فرامین ولی امر مسلمین جهان این تحریم را به زودی پشت سر خواهد نهاد.

فرهاد‌زاده با اشاره به توانمندی‌های نسل سوم و چهارم گفت: اگر حماسه 13 آبان در شرایط فعلی صورت می‌گرفت جوانان امروزی بسیار شایسته‌تر این کار را انجام می‌دادند و عمال آمریکایی را از کشور بیرون می‌راندند.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه فناوری هسته‌ای گفت: شهید داریوش رضایی‌نژاد، شهید مصطفی احمدی روشن و شهید رضا قشقایی جوانانی بودند که در بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران متولد شدند ولی جانشان را در راه جهاد علمی کشور از دست دادند و توسط منافقان کور دل به شهادت رسیدند.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: دستاورد‌های مهم علمی و فناوری هسته‌ای به واسطه تلاش و مجاهدت همین جوانان دلسوز و مومن به دست آمد و باعث افتخار جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های بین الملل شد.

انتهای پیام/صا10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول