اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کاشمر در مجلس:

آمریکا با استقلال ایران اسلامی مخالف است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا و ایادی شیطان بزرگ با استقلال ایران اسلامی مخالف هستند.

آمریکا با استقلال ایران اسلامی مخالف است

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، محمد اسماعیل‌نیا  صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: استکبار قصد ذلت مردم ایران را دارد و هنوز در طول 33 سال از انقلاب اسلامی نتوانسته است به آرزویش برسد.

وی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی همیشه پشت سر مسئولان در پیشبرد اهداف نظام همگام بوده‌اند، افزود: خباثت آمریکا و اسرائیل تمام شدنی نیست، و مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ما هم تا سرنگونی استکبار ادامه دارد.

وی گفت: جهانخواران در طول تاریخ ولع بیشتر برای سلطه خود داشته‌اند، و در این راستا هیج‌وقت به آرزوی نهائی خود دست نیافته‌اند.

اسماعیل‌نیا نماینده مردم شهرستان‌های بردسکن، کاشمر و خلیل‌آباد گفت: مردم ایران اسلامی با حرکت و گوش دادن به فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) و نیز مقام معظم رهبری در همه صحنه‌ها حضور خود را به اثبات رسانده‌اند و در دفاع از ماموریت‌های نظام یک ذره غفلت نمی‌کنند.

وی وحدت و حول محور ولایت را رمز موفقیت مردم و مسئولان کشور دانست و اظهار داشت: آمریکا شیطان بزرگ است و شیطنت‌های او با حضور مردم نقش بر آب شده و خواهد شد.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول