اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فناوری دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

علوم پزشکی مازندران در اتصال به شبکه سلامت اول شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آمار، فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران اعلام کرد: مازندران رتبه نخست را در تعداد اتصال به شبکه ملی سلامت کسب کرد.

علوم پزشکی مازندران در اتصال به شبکه سلامت اول شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، رضا صفری بیان داشت: بیش از 4 هزار مرکز بهداشتی درمانی در کشور به شبکه ملی سلامت (شمس)متصل شده است که نزدیک به 25 درصد این مراکز به استان مازندران اختصاص دارد.

وی خاطرنشان کرد: اتصال حدود یک‌هزار مرکز بهداشتی درمانی استان به شبکه ملی سلامت، مازندران را به استان ویژه تبدیل کرده است.

رئیس اداره آمار، فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه علوم پزشکی مازندران ارتقای سرعت تبادل اطلاعات، کاهش هزینه‌ها و افزایش امنیت اطلاعات را از مهم‌ترین مزایای شبکه ملی سلامت عنوان کرد.

صفری یادآور شد: شبکه ملی سلامت به عنوان یکی از شبکه‌های اختصاصی شبکه ملی اطلاعات، زیرساخت ارتباطی بین مراکز بهداشتی، تشخیصی و درمانی سراسر کشور بوده و امکان برقراری ارتباط بین این مراکز، تبادل داده‌ها به صورت الکترونیکی و ارائه خدمات الکترونیک سلامت در کشور را فراهم می‌سازد.

به گزارش خبرگزاری فارس، شبکه ملی سلامت با حضور وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و فناوری ارتباطات و اطلاعات به‌طور رسمی شروع به کار کرد.

انتهای پیام/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول