اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نیشابور در مجلس:

فیروزه نیشابور در دست افراد غیر متخصص هدر می‌رود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم نیشابور در مجلس گفت: یکی از مشکلاتی که صنعت فیروزه در نیشابور دارد این است که این سنگ با ارزش در دست افراد بومی و غیرمتخصص هدر می‌رود.

فیروزه نیشابور در دست افراد غیر متخصص هدر می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی مروی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: وضعیت موجود و ظرفیت‌هایی که ایجاد می‌شود باید بیشتر معرفی شود، اطلاعات زیادی از وضعیتی که در حال حاضر در کشور ایجاد شده است وجود ندارد.

وی وجود تحریم‌ها را یک نوع برکت برای اقتصاد دانست و تصریح کرد: این تحریم‌ها به نوعی سبب شده است که کشور در زمینه‌های مختلف اقتصادی به رشد و خودکفایی دست پیدا کند.

نماینده مردم نیشابور در مجلس با یادآوری خودکفا شدن صنعت برق تا پایان سال تاکید کرد: با این وجود هنوز ظرفیت‌های زیادی در کشور وجود دارد که می‌توان از آن استفاده کرد.

مروی با بیان اینکه می‌توان اشکالات قانونی را در بخش‌های مختلف حل کرد ادامه داد: افراد در مقام‌های مختلف می‌توانند اشکالات را با نماینده‌های مختلف در میان بگذارند تا نماینده‌ها بتوانند آنها را پیگیری و مرتفع کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر همه به اهمیت تولید داخلی و حمایت از آن پی برده‌اند خاطرنشان کرد: اگر از قبل تولید داخل در زمینه‌های مختلف را شروع می‌کردیم در حال حاضر تمام تحریم‌ها بی‌اثر می‌شد.

نماینده مردم نیشابور در مجلس با اشاره به مشکلات موجود در زمینه تجهیزات مربوط به صنعت نفت بیان کرد: در حال حاضر در تسهیلات سرچاهی نفت مشکلاتی داریم که باید در راستای تولید  داخلی آنها گام برداریم.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول