اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور موسسات پارک علم و فناوری خراسان‌رضوی:

پارک علم و فناوری خراسان‌رضوی متولی 72 طرح بوده است

خبرگزاری فارس: مدیر امور موسسات پارک علم و فناوری خراسان‌رضوی گفت: در دو سال گذشته، پارک علم و فناوری خراسان‌رضوی متولی 72 طرح بوده است.

پارک علم و فناوری خراسان‌رضوی متولی 72 طرح بوده است

جاوید نوبخت پیش از امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: در حال حاضر 235 شرکت در مراکز رشد و فناوری این موسسه در حال فعالیت هستند و 63 شرکت از این مراکز فارغ التحصیل و مستقل شده اند.

وی با اشاره به فعالیت مناسب و چشمگیر واحدهای زیر نظارت پارک علم و فناوری خراسان‌رضوی تصریح کرد: در طول دو سال گذشته هیچ یک از شرکت‌های تحت نظارت این پارک، تعدیل نیرو نداشته و تعداد شاغلان در این مراکز رو به افزایش است.

مدیر امور موسسات پارک علم و فناوری خراسان‌رضوی با اشاره به تعداد طرح‌های نوآوری که در سال‌های 90 و 91 از سوی پارک علم و فناوری ارائه شده است تاکید کرد: در این 2 سال 72 طرح در این موسسه به انجام رسیده است، همچنین در این مدت پارک علم و فناوری خراسان‌رضوی در 28 جشنواره شرکت کرده است.

نوبخت با بیان اینکه افتخاراتی که واحدهای فناور زیر نظارت پارک علم و فناوری خراسان‌رضوی کسب کرده‌اند بی‌شمار است خاطرنشان کرد: به‌ عنوان مثال در جشنواره علمی و پژوهشی و فناوری، فناور برتر شرکت کاوش صنعت بوده است که جزو شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری خراسان‌رضوی است.

وی با اشاره به مجری بودن طرح کمی و کیفی زیارت اظهار کرد: در دو سال گذشته که مدیریت این طرح بر عهده پارک علم و فناوری خراسان‌رضوی بوده است دستاوردهای بسیار خوبی به دست آمده ‌است.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول