اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان:

110 هیئت و کانون مذهبی در دهه ولایت در کنگان مشارکت کردند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان گفت: 100 هیئت مذهبی و 10 کانون فرهنگی تبلیغی در دهه ولایت و عید غدیر در شهرستان کنگان مشارکت فعالانه داشتند.

110 هیئت و کانون مذهبی در دهه ولایت در کنگان مشارکت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان حجت‌الاسلام رحیم اهرمی ظهر امروز در نشست فعالان فرهنگی و مذهبی کنگان با تقدیر از عوامل برگزاری مراسمات دهه ولایت در کنگان اظهار داشت: تزئین کوچه و بازار و نصب پرچم سبز علوی، چشم‌انداز شهر را رنگی تازه بخشید و مردم با شور خاصی در این ایام مشارکت کردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان گفت: در همین زمینه 110 هیئت مذهبی و کانون فرهنگی تبلیغی، در گرامیداشت عید غدیر و دهه امامت و ولایت به عنوان بازوان فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی نقش چشمگیری داشته‌اند.

اهرمی افزود: اداره تبلیغات اسلامی کنگان حدود 100 هیئت مذهبی و 10 کانون فرهنگی تبلیغی دارد که در تمام مناسبت‌های اسلامی بدون هیچ چشمداشتی سنگ‌تمام می‌گذارند که در همین جا بر خود لازم می‌دانم از مسئولان هیئات مذهبی کانون‌های فرهنگی این شهرستان قدردانی کنم.

وی با بیان اینکه غدیر چشمه جوشان معارف الهی است یادآور شد: غدیر سرآغاز محبت خاندان وحی بر گستره گیتی است، چشمه جوشان معارف الهی است و سر خوش، آن که از تعلیمات الهی خاندان وحی بهره می‌گیرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان بیان داشت: گرامیداشت عید غدیر گرامیداشت تمام مناسبت‌های اسلامی است و بر هر فرد مسلمانی شایسته و بایسته است که این روز عزیز را گرامی دارد و کمترین اقدام برافراشتن پرچم سبز محبت علوی است.

اهرمی اذعان داشت: در دهه ولایت بیش از 40 نفر از مبلغین و مبلغات به مناسبت گرامیداشت دهه ولایت و عید غدیر در شبکه تبلیغی این شهرستان فعالیت کردند و برنامه‌های ارزنده‌ای تقدیم مردم شد.

این مسئول اذعان داشت: علاوه بر روحانیون بومی و محلی، تعداد 5 روحانی نیز در دهه امامت و ولایت به این شهرستان اعزام شدند.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول