اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سنندج:

امر به معروف تضمین‌کننده سلامت جامعه است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سنندج با اشاره به جایگاه امر به معروف و نهی از منکر توجه به این فریضه الهی را تضمین‌کننده سلامت جامعه دانست.

امر به معروف تضمین‌کننده سلامت جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ولی‌الله میرزایی شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سنندج اظهار کرد: همه افراد جامعه در معرض آسیب قرار دارند و باید با فرهنگ‌سازی و ترویج معروفات سلامت افراد جامعه را در برابر آسیب‌ها بیمه کرد.

وی با اشاره به اینکه شناخت معروفات لازمه رعایت آن است، افزود: باید روش‌های درست گسترش این مهم را بیاموزیم و آن را اعمال کنیم.

وی خاطرنشان کرد: توجه به فریضه امر به معروف باید از خود اجراکنندگان این مهم آغاز شود و تا زمانی‌که خودمان به این مهم توجه نکنیم نمی‌توانیم در راستای تحقق آن گام برداریم.

فرماندار شهرستان سنندج یادآور شد: رفتار مسئولان باید نمونه‌ای از معروفات باشد تا بتوان مردم را به اجرای معروفات و پیشگیری از منکرات دعوت کرد.

میرزایی با اشاره به در پیش بودن ماه محرم‌الحرام اظهار کرد: باید با فضا‌سازی مناسب و کمک دستگاه‌های مختلف به ویژه ادارات فرهنگی بهره‌گیری لازم را از این ایام ببریم.

وی همچنین به برخی از آیات قرآن کریم در خصوص امر به معروف اشاره کرد و گفت: اهمیت این موضوع به حدی است که در قرآن کریم نیز تاکیدات زیادی بر رعایت این فریضه الهی شده است.

وی اضافه کرد: فضای سایبری و مجازی و موارد زیادی امروز می‌تواند زمینه ترویج منکرات باشد، اما تنها با آگاه‌سازی مردم به ویژه نسل جوان می‌توان جلوی آسیب‌ها را گرفت و به دنبال رواج معروفات بود.

فرماندار شهرستان سنندج تبلیغات را حرکت موثری برای ترویج معروفات برشمرد و گفت: نباید از این مهم بگذریم چراکه ادارات می‌توانند با نصب بنر و تبلیغات محیطی شرایط لازم را برای ترویج امر به معروف فراهم کنند.

گفتنی است؛ در این جلسه اعضا نظرات و پیشنهادات خود را برای انجام هرچه بهتر ترویج معروفات و نهی منکرات در شهرستان سنندج اعلام کردند.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول