اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد خوسف خبر داد

پرداخت 40 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به مددجویان خوسف

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی خوسف گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ 40 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به مددجویان امداد خوسف پرداخت شده است.

پرداخت 40 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به مددجویان خوسف

عبدالرحیم لطفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا‌کنون 200 فقره وام‌ اشتغال‌زایی مشاغل خانگی به ارزش 40 میلیارد ریال به مددجویان امداد خوسف پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه کار امداد دارای تقدس خاصی است، یادآور شد: اشتغال در امداد یکی از اصولی‌ترین و مهم‌ترین کارها بوده که سبب توانمندی و خودکفایی بسیاری از خانواده‌ها می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی خوسف با بیان اینکه هرساله تعدادی از خانواده‌های زیر پوشش امداد خودکفا می‌شوند، تصریح کرد: از ابتدای سال تا‌کنون  31 خانوار مددجوی شهرستان توانمند شده‌اند.

لطفی از زیر پوشش بودن و حمایت از تعداد 860 دانش‌آموز خوسف توسط این نهاد خبر داد و افزود: تعداد 26 نفر از دانش‌آموزان امسال وارد دانشگاه شدند که از این تعداد 12 دختر و 14 پسر هستند.

وی هدف اصلی کمیته امداد را خدمت‌رسانی به محرومان و نیازمندان با حفظ کرامت انسانی و عزت دانست و اظهار کرد: مسئولان کمیته امداد وظیفه دارند با حفظ آبرو و کرامت انسانی مردم در راستای حل نیازمندی و ‌مشکلاتشان تلاش کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی خوسف با اشاره به اینکه خانواده از بنیان‌های اصلی جاعه به شمار می‌رود، گفت: کمیته امداد با تامین جهیزیه نوعروسان تشکیل خانواده برای جوانان زیر پوشش این نهاد را آسان می‌کند.

لطفی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 46 سری جهیزیه به ارزش 460 میلیون ریال به نوعروسان زیر پوشش امداد خوسف اعطا شده است.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول