اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم حدیث با هشدار در مورد شبهه‌افکنی وهابیت:

پاسخ شبهات را باید درست و دقیق داد

خبرگزاری فارس: عضو هیئت علمی دانشگاه علوم حدیث گفت: وهابیت در حال ایجاد شبهه و تشکیک برای جوانان است که باید پاسخ شبهات را به درستی و دقیق داد.

پاسخ شبهات را باید درست و دقیق داد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، حجت‌الاسلام رسول رضوی پیش از ظهر امروز در گفتمان دینی اظهار داشت: وهابیت در حال ایجاد شبهه برای نسل‌های جوان است و به این دلیل باید بکوشیم تا به درستی و دقیق پاسخ شبهات را بدهیم و از استدلال علمی و عقلی استفاده کنیم.

وی افزود: وهابیت به توسل و مبانی اساسی تشیع حمله کرده است و در تلاش است تا اعتقادات جوانان را سست کند ولی باید با برگزاری چنین جلساتی در این باره اطلاع رسانی شود و دشمن و به ویژه وهابیت را در این تلاش خود ناکام کرد.

این استاد دانشگاه تاکید کرد: وهابیت توسل به اهل‌بیت(ع) را شرک می‌داند و امامان و پیامبر را پس از وفات، نابود شده حساب می‌کند این در حالی است که همه استدلال‌های وهابیت در این باره بی‌اساس است زیرا پیامبر و ائمه پس از وفات خود در عالم کنونی توان تصرف دارند.

رضوی افزود: اهل‌بیت وسیله‌ای برای ارتباط با خداوند به شمار می‌آیند و به این دلیل باید ارتباط را با این واسطه‌های فیض قوی‌تر کرد.

وی تاکید کرد: در تاریخ بسیار ثبت شده است که افرادی به پیامبر(ص) مراجعه می‌کردند و از وی می‌خواستند که از خدا بخواهد مثلا بیماری آن‌ها رفع شود و یا آن‌ها صاحب عافیت شوند که پیامبر(ص) نیز در این باره دعا می‌کرد و این اتفاق نیز رخ می‌داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در این مراسم بیش از 250 نفر حضور داشتند و بین همه حاضران بسته‌های فرهنگی، مذهبی توزیع شد.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول