اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی خبر داد

ورود 4 هزار دانشجوی جدید به دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی از ورود 4 هزار دانشجو در سال تحصیلی جدید به این دانشگاه خبر داد.

ورود 4 هزار دانشجوی جدید به دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی ثقفی صبح امروز در جمع مسئولان خراسان جنوبی اظهار کرد: بیشترین تعداد دانشجو در مرکز بیرجند پذیرش شده است.

وی آخرین مهلت ثبت نام در دانشگاه پیام نور استان را امروز 15 آبان‌ماه عنوان کرد و با اشاره به ترکیب جنسیتی دانشجویان پذیرش شده در این دانشگاه در سال تحصیلی جدید افزود: امسال 60 درصد پذیرش‌شدگان دختر و 40 درصد پسران بوده‌اند.

رئیس دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی به برگزاری جشنی برای دانشجویان جدید‌الورود این دانشگاه اشاره کرد و گفت: هدف از برگزاری این مراسم آشنایی دانشجویان در آغاز سال تحصیلی با قوانین و مقرارت آموزشی و آشنایی با مسئولان دانشگاه و توجیح آموزشی بود.

ثقفی بیان داشت: این مراسم به منظور جلوگیری از مشکلات احتمالی و شبهات دانشجویان در دوران تحصیل هر ساله برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی این دانشگاه در طول سال تحصیلی، تصریح کرد: از مهم‌‌ترین رسالت‌های دانشگاه در حوزه فرهنگی توجیح کردن دانشجویان برای ورود به دانشگاه، برگزاری مراسمات نماز، قرآن و عفاف حجاب است.

رئیس دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی یادآور شد: نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب، نماز خواندن و قرائت و درک صحیح قرآن برای دانشجویان بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد.

ثقفی از تحصیل 14 هزار دانشجو در 12 مرکز و واحد پیام نور در استان در سال تحصیلی جاری خبر داد و گفت: نسبت استاد به دانشجو در این دانشگاه یک به 250 نفر است.

وی به ایجاد 10 رشته جدید در دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی در سال جاری اشاره کرد و ادامه داد: هشت رشته در مقطع کارشناسی و دو رشته در مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه ایجاد شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی از افزایش سرانه آموزشی این دانشگاه به چهار متر مربع به ازای هر دانشجو تا دهه فجر امسال خبر داد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول