اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دانشگاه پیام نور دماوند:

13 آبان روز رهایی از چنگال استکبار جهانی است

خبرگزاری فارس: دانشگاه پیام نور دماوند با صدور بیانیه‏ای هم‏زمان با روز مبارزه به استکبار تاکید کرد: 13 آبان روز رهایی از چنگال استکبار جهانی است و باید به خوبی گرامی داشته شود.

13 آبان روز رهایی از چنگال استکبار جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور دماوند، در این بیانیه می‏خوانیم: روز 13 آبان یادآور حماسه عظیمی است که توسط دانش‌‏آموزان و دانشجویان میهن اسلامی رقم خورد و این روز را برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ماندگار و جاودانه کرد و از آن «یوم‌‏الله» ساخت.

در ادامه آمده است: ما دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز دماوند در سالروز 13 آبان ماه که مقارن با عید سعید غدیر خم است، هم‏گام و هم‏صدا با موج خروشان ملت غیور ایران بار دیگر فریاد استقلال خود و انزجار از استکبار جهانی را سر خواهیم داد.

در این بیانیه می‏خوانیم: دانشگاهیان دماوندی به دنیا اعلام می‏کنند که اگر اکنون شاهد بیداری اسلامی در جهان هستیم و اگر ملت ایران با فرهنگ شهادت و ایثار درس ایستادگی به کشورهای منطقه داده است، همه و همه در سایه رهنمودهای ولایت فقیه بوده و هیچ‏گاه مسیر خود را منحرف نخواهد ساخت.

دانشگاه پیام نور دماوند افزوده است: با جدیت از مسئولان خدوم و دلسوز نظام خواستاریم تا ضمن اتحاد بیش از پیش، قاطعانه و قدرتمندانه بر سر مواضع مستقل و حق ملت ایران در صحنه بین‏الملل که خود برگرفته از آموزه‏های دینی و اعتقادی ماست، ایستادگی کنند و فلسفه حرکت 13 آبان که رهایی از چنگال استکبار جهانی بوده، را زنده نگه دارند.

انتهای پیام/صا30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول