اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی خبر داد

آغاز بازگشت حجاج آذربایجان‌غربی از 22 آبانماه

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی گفت: حجاج آذربایجان غربی از 22 آبانماه وارد فرودگاه ارومیه می‌شوند.

آغاز بازگشت حجاج آذربایجان‌غربی از 22 آبانماه

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، کمال پرهیزکار ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات فرودگاه‌های استان در ایام حج با مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه امسال 29 کاروان از طریق فرودگاه بین‌المللی ارومیه عازم سرزمین وحی شدند، اظهار داشت: امسال در مجموع 4 هزار و 368 زائر از استان‌های آذربایجان‌غربی و آذربایجان‌شرقی طی 13 پرواز از طریق این فرودگاه عازم عربستان سعودی شدند.

وی با بیان اینکه تعداد زائران آذربایجان‌شرقی دو هزار و 892 نفر در قالب 19 کاروان بوده است، افزود: هیچ گونه مشکلی در اعزام زائران وجود ندارد اما باید تلاش‌هایی نیز در راستای ارتقای خدمات فرودگاه به مسافران انجام شود.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی ادامه داد: با توجه به اینکه فرودگاه ارومیه به عنوان یک فرودگاه بین‌المللی شناخته می‌شود بنابراین ارتقای خدمات علاوه بر رضایت خاطر مسافران موجب ارتقای جایگاه این فرودگاه در کشور نیز می‌شود.

پرهیزکار اعزام حجاج آذربایجان‌شرقی از طریق فرودگاه ارومیه را فرصت مناسبی برای معرفی جاذبه‌های استان برشمرد.

وی تصریح کرد: گسترش خدمات فرودگاه‌های استان به استان‌های هم‌جوار، موجب ارتقای جایگاه این فرودگاه می‌شود.

علی رستمی مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی نیز در این جلسه با تقدیر از مدیرکل فرودگاه‌های استان بیان کرد: امسال با توجه به بهسازی باند فرودگاه تبریز عملیات رفت حجاج آذربایجان‌شرقی نیز از طریق فرودگاه ارومیه صورت گرفت که خوشبختانه با توجه به حجم بالای مسافرین هیچ‌گونه ضعفی در این فرودگاه اعلام نشد.

وی بالاترین عبادت را خدمت به حجاج دانست و خاطرنشان کرد: حجاج مهمانان خدا و در نزد ایشان از ارزش خاصی برخوردار هستند و کسی که در راستای حل مشکلات آن‌ها گام بردارد و از استراحت و آسایش خود دریغ کند به همان میزان از خداوند متعال پاداش دریافت می‌کند.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی در پایان گفت: همان‌گونه که فرد به منظور محقق‌شدن بهترین پذیرایی از مهمان شخص بزرگوار تمام تلاش خود را انجام می‌دهد کارگزاران که مسئولیت رسیدگی به مشکلات و فراهم‌کردن وسایل آسایش حجاج را به عهده دارند باید از هیچ تلاشی در این راه دریغ نکنند.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول