اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مخابرات خراسان‌رضوی:

کنگره ملی مهندسی برق نقطه اتصالی بین صنعت و دانشگاه است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل مخابرات خراسان‌رضوی گفت: حضور مدیران صنعت مرتبط در کنگره مهندسی برق، کامپیوتر و فناوری اطلاعات نقطه اتصالی بین صنعت و دانشگاه است.

کنگره ملی مهندسی برق نقطه اتصالی بین صنعت و دانشگاه است

علی کارگزار در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در مشهد در آستانه برگزاری کنگره مهندسی برق کامپیوتر و فناوری اطلاعات اظهار کرد: برگزاری کنگره‌ها و سمینارهای علمی در کشور با حضور اساتید صاحب‌نظر و دانشجویان تاثیرات مثبتی را برای کشور در پی دارد.

مدیرعامل مخابرات خراسان‌رضوی افزود: در کنگره ملی مهندسی برق، کامپیوتر و فناوری اطلاعات، ظرفیت بزرگی بین دانشجویان و اساتید ایجاد می‌شود تا با ارائه مقالات و نظرات خود سبب ارتقای این حوزه‌ها شوند.

کارگزار با اشاره به حضور صنعت در این کنگره تاکید کرد: حضور مدیران صنعت مرتبط در این کنگره نقطه اتصالی بین صنعت و دانشگاه است.

وی خاطرنشان کرد: طبیعی است که مدیران به دلیل مشکلات خاص خود نتوانند راساً به سمت دانشگاه حرکت کنند و این کنگره با ایجاد ارتباط بین صنعت و دانشگاه می‌تواند حرکت عملی برای استفاده از علم اساتید و دانشجویان در حوزه صنعت شود.

مدیرعامل مخابرات خراسان‌رضوی در ارتباط با بین‌المللی شدن کنگره گفت: افزایش بار علمی کنگره‌ها می‌تواند سبب مطرح شدن اطلاعات ما در منطقه و برگزاری آنها به صورت بین‌المللی موثر واقع شود که در این راستا تعداد مقالات ارسال شده به کنگره نشان‌دهنده سطح بالای برگزاری کنگره است.

کارگزار با اشاره به هم‌پوشانی سه رشته برق، کامپیوتر و فناوری اطلاعات اظهار کرد: با توجه به اینکه امروزه فعالیت‌ها به حوزه برق و IT برمی‌گردد و زندگی جوامع بشری با فناوری اطلاعات مرتبط شده در نتیجه حضور این سه رشته در کنگره ملی مهندسی برق، کامپیوتر و فناوری اطلاعات سبب پررنگ شدن کنگره و تاثیرگذاری آن در جامعه می‌شود.

وی تاکید کرد: وجود ظرفیت بالای علمی و ذهن کنجکاو در دانشجویان و همچنین اساتید با تجربه در این کنگره می‌تواند سبب باز شدن حوزه‌های جدیدی در علوم شود.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول