اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس:

هزینه‌کرد درآمد نفت مشخص نیست / مدیران متخصص در رأس امور نیستند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: در دولت‌های نهم و دهم به اندازه تمام تاریخ استخراج در ایران فروش نفت داشته‌ایم اما هزینه‌کرد درآمد مشخص نیست.

هزینه‌کرد درآمد نفت مشخص نیست / مدیران متخصص در رأس امور نیستند

حامد قادرمرزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: در دولت‌های اخیر بیشتر مدیرانی که مسئولیت داشته‌اند بدون تخصص بوده و دلیل انتخاب آنها تعهد به مسئولان ارشد اجرایی و نه تعهد به نظام بوده است.

وی با رد ادعاهای دولت در خصوص پاک بودن دولت‌های نهم و دهم گفت: در این دولت مجموعه‌ای از مدیران بر سر کار آمدند که صلاحیت آنها توسط مدیران رده‌های بالاتر مورد بررسی قرار نمی‌گرفت و همین مسئله موجب سوءاستفاده‌هایی مختلف از جمله تخلف بزرگ 3 هزار میلیاردی شد.

به گفته این نماینده مجلس، آقای احمدی‌نژاد بارها تاکید می‌کرد که دولت من پاک‌ترین دولت است که با یک مقایسه ساده مشخص می‌شود که همه دولت‌های قبلی هم از نظر اقتصادی کارآمدتر و هم سالم‌تر و پاک‌تر بوده‌اند.

وی میزان فروش نفت در دولت‌های نهم و دهم را شاهد مدعای خود ذکر کرد و افزود: در دو دولت اخیر به اندازه کل دوران استخراج نفت درآمد داشتیم اما مشخص نیست که این درآمد در کجا هزینه شده است.

وی اظهار داشت: با این وجود مشکلات و نابسامانی‌های اقتصادی در کشور ناشی از این است که مدیران متخصص در رأس امور نیستند.

نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نتیجه مدیریت بدون تخصص و تعهد به وجود آمدن این وضعیت است.

وی بزرگ‌ترین مشکل مدیران اجرایی را روزمرگی و عدم تخصص عنوان کرد و گفت: مدیران دولت مرتب فرافکنی می‌کنند و به‌جای برنامه‌ریزی برای حل مشکلات، زمین و زمان را مقصر می‌دانند.

قادرمرزی در پاسخ به سئوالی درباره وضعیت اقتصادی امروز جامعه گفت: در طول تاریخ انقلاب تورم هیچ‌گاه تا به این اندازه نبوده است.

وی تورم امروز را فلج‌کننده دانست و گفت: این قضیه به ویژه در عرصه تولید و صنایع نمود بیشتری داشته است و اکثر کارخانجات در حالت نیمه تعطیل هستند.

قادرمرزی در پایان گفت: دولت ریشه این مسائل را در تحریم‌ها می‌داند، اما به نظر می‌رسد سهل‌انگاری و ضعف دولتمردان علت اصلی این بحران در اقتصاد کشور باشد چراکه کشور در 33 سال گذشته با این تحریم‌ها دست و پنجه نرم کرده است.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول