اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای رزن خبر داد

ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در 3 مرکز ثابت دولتی در رزن

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای رزن با اشاره به ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در سه مرکز ثابت دولتی در رزن گفت: مرکز برادران، مرکز خواهران و مرکز دومنظوره قروه درجزین آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را به متقاضیان ارائه می‌دهند.

ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در 3 مرکز ثابت دولتی در رزن

مجید جوهریان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: در شش ماهه نخست سال جاری در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برادران رزن حرفه‌هایی از جمله برق‌کار صنعتی، تعمیرکار اتومبیل‌های سواری، تون آپ، جوشکار گاز محافظ آرگون، کاربر رایانه، تکنسین پشتیبانی برنامه‌های کاربردی کاربران، تعمیرکار لوازم خانگی و تعمیرکار وسایل گازسوز خانگی به صورت رایگان به کارآموزان آموزش داده شد.

وی افزود: در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران رزن نیز 15 حرفه از جمله مانتودوز، پرورش‌دهنده گیاهان دارویی، پرورش‌دهنده قارچ صدفی، نقشه‌کشی معماری، منبت معرق‌کار و مشبک‌کار ارائه شد.

رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان رزن در ادامه اضافه کرد: در مرکز دومنظوره قروه درجزین نیز که برادران و خواهران از آموزش‌های مهارتی بهره‌مند می‌شوند 13 حرفه متنوع در حوزه خدمات و صنعت در شش ماهه نخست سال آموزش داده شده است.

جوهریان با اشاره به پوشش بخشی از نیاز آموزش‌های مهارتی جامعه توسط بخش خصوصی بیان داشت: در این شهرستان چهار آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در رشته‌های رایانه، حسابداری، مراقبت و زیبایی و طراحی و دوخت مشغول به فعالیت هستند.

وی همچنین با اشاره به برنامه‌ریزی‌های این مرکز در ماه‌های باقیمانده سال 91 اعلام کرد: در آبان و آذر ماه امسال حرفه‌های متعددی از جمله تعمیرکار برق خودرو، جوشکاری با فرآیند قوس الکتریکی، مدیر حسابداری مالی، پرورش‌دهنده زنبور عسل، مکانیک تراکتور و تیلر و کاپشن‌دوز و راسته‌دوز در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان رزن آموزش داده می‌شود.

رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان رزن در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: دوره‌های آموزشی سه ماهه چهارم نیز در پایان آذرماه اعلام می‌شود.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول