اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه درمیان:

ولایت‌پذیری مهم‌ترین پیام خون شهداست

خبرگزاری فارس: خطیب جمعه درمیان گفت: ولایت‌پذیری، حرکت در صراط ولایت و دفاع از ولایت مهم‌ترین درس و پیام خون شهدا به شمار می‌رود.

ولایت‌پذیری مهم‌ترین پیام خون شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر سنجری صبح امروز در جمع دانش‌آموزان دختر شهر اسدیه که در سالن ورزشی شهید باهنر این شهر گرد هم آمده بودند، اظهار کرد: حضور پرشور دانش‌آموزان در میادین علم و دانش لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی، ‌توسعه پایدار و گذر از پیچ تند تحریم‌ها است.

وی،‌ لازمه فتح قله‌های سعادت را اطاعت از ولایت فقیه دانست و تصریح کرد: مردم ایران اسلامی به ویژه جوانان مومن و غیور درمیانی راه پیشرفت و سعادت خود را که همان پیروی از ولایت مطلقه فقیه است انتخاب کرده‌اند و فشارهای دشمنان هیچ خللی در اراده آهنین مردم ایجاد نمی‌کند.

خطیب جمعه مرکز شهرستان درمیان،‌ با بیان اینکه دانش‌آموزان بسیجی باید در تبیین ولایت در جامعه دانش‌آموزی و دفاع از حریم ولایت فعال‌تر از قبل شوند، اضافه کرد: مهمترین رسالت بسیج دانش‌آموزی این است که در شخصیت تشکیلاتی و جمعی در عرصه تبیین ولایت و دفاع از ولی فقیه به‌ صورت فعال‌تر و جدی‌تر در صحنه باشد.

سنجری افزود: معرفت بهترین راه برای پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب است که نظام را در مقابل تهدیدات نرم دشمنان بیمه می‌کند.

وی با بیان اینکه تقویت معرفت دینی بهترین راه برای شکست توطئه‌های نرم دشمنان است، گفت: دفاع از حریم ولایت و تبعیت از ولایت فقیه، تنها راه مصون ماندن از خطرات و طوفان‌های فتنه است و ولایت‌مداری انسان را به کمال الهی می‌رساند.

امام جمعه درمیان، با اشاره به تهدیدات دشمن در راستای تخریب چهره روحانیت و مرجعیت شیعه، ادامه داد: امروز دشمنان انقلاب توانایی رویارویی با مردم ایران اسلامی را نداشته و سعی در انحراف اذهان و افکار جوانان با راه‌اندازی جنگ رسانه‌ای و نرم را دارند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول