اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر دفتر فعالیت‌های قرآنی دانشگاه قم خبر داد

شرکت 3500 نفر در دوره‌های تدبر در قرآن دانشگاه قم

خبرگزاری فارس: مدیر دفتر فعالیت‌های قرآنی دانشگاه قم گفت: 3 هزار و 500 نفر در دوره‌های تدبر در قرآن شرکت کردند که از این تعداد هزار و 500 نفر موفق به دریافت گواهی‌نامه پایان دوره شدند.

شرکت 3500 نفر در دوره‌های تدبر در قرآن دانشگاه قم

محمدعلی اسدطاش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برنامه‌های دفتر فعالیت‌های قرآنی دانشگاه قم اظهار کرد: برنامه‌های دفتر فعالیت‌های قرآنی ویژه اساتید، کارکنان و دانشجویان برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: نشست‌های تخصصی با محوریت یکی از گروه‌های علمی دانشگاه در دستور کار دفتر فعالیت‌های قرآنی دانشگاه قم قرار گرفته که با همکاری اساتید و اعضای هیئت علمی آن گروه برگزار می‌شود.

مدیر دفتر فعالیت‌های قرآنی دانشگاه قم با اشاره به برگزاری دوره‌های تدبر در قرآن ویژه اساتید با همکاری موسسه تدبر در کلام وحی گفت: 20 نفر از اساتید گروه‌های مختلف فنی و مهندسی، علوم پایه و علوم انسانی در این دوره شرکت کردند.

وی عنوان داشت: دوره تدبر در قرآن به صورت هفتگی برای کارمندان برگزار می‌شود و در هر ترم 20 نفر از کارمندان در این دوره‌ها شرکت کرده و در پایان دوره گواهی‌نامه دریافت می‌کنند.

اسدطاش یادآور شد: تاکنون 200 نفر از کارمندان، 20 نفر از اساتید و 120 نفر از دانشجویان در دوره‌های گذشته کلاس‌های تدبر در قرآن شرکت کردند.

وی با اشاره به دوره‌های کوتاه مدت و فشرده تربیت مربی قرآن گفت: این دوره‌ها در دو سطح مقدماتی و تکمیلی برگزار می‌شود و شامل کلاس‌های روش تدریس، تجوید نظری و عملی، مبانی صوت و لحن قرآن است.

مدیر دفتر فعالیت‌های قرآنی دانشگاه قم با بیان اینکه اکنون سی‌امین دوره تربیت مربی قرآن در حال برگزاری است تصریح کرد: 3 هزار و 500 نفر در این دوره‌ها شرکت کردند که از این تعداد هزار و 500 نفر موفق به دریافت گواهی‌نامه پایان دوره شدند. 

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول