اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تالیف و تولید مواد در رسانه‌های آموزشی:

کامل‌ترین پدافند غیرعامل دستگاه‌های فرهنگی در آموزش و پرورش وجود دارد

خبرگزاری فارس: معاون تالیف در رسانه‌های آموزشی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: سیاست اتخاذی نظام برای ایجاد مقاومت پایدار در جامعه پدافند غیرعامل است و کامل‌ترین پدافند غیرعامل در دستگاه‌های فرهنگی، در آموزش و پرورش است.

کامل‌ترین پدافند غیرعامل دستگاه‌های فرهنگی در آموزش و پرورش وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حمیدرضا کفاش ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی معاونان پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی استان‌های کشور در مرکز آموزش نیروی انسانی شهید کامیاب مشهد، اظهار کرد: سیاست سازمان و تکلیفی که معاونت علاوه بر تالیف گذاشته، این است که از افراد صاحب‌نظر می‌خواهد تا تالیف موازی را نیز برای ایجاد رقابت و توسعه کیفیت انجام دهند و تالیف را به سمتی پیش ببرد که کمترین اشکال را داشته باشد.

معاون تالیف، تولید مواد و رسانه‌های آموزشی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی افزود: تالیف کتاب‌های درسی کاری تخصصی و بسیار ظریف است و از همکاران استانی می‌خواهم تا افرادی را که آمادگی تالیف کتب درسی را دارند را شناسایی و کار خود را به سازمان ارائه دهند که هدف از این کار وسیع شدن زمینه انتخاب است.

کفاش با اشاره به بخش‌های سازمان خاطرنشان کرد: شبکه ملی مدارس ایران (رشد)، پدافند غیرعامل و فیلم رشد از بخش‌های سازمان تالیف و تولید مواد در رسانه‌های آموزشی است.

وی تاکید کرد: افتخار آموزش و پرورش بخش دانش‌نامه است که 80هزار تصویر، هشت سرفصل المپیادی که سالانه 2 هزار و500 محتوای الکترونیکی دارد، 20 انجمن فعال علمی  و کتابخانه‌های دانشگاهی که 10هزار و 500 کتاب را به دانش‌آموزان ارائه می‌دهد.

معاون تالیف، تولید مواد و رسانه‌های آموزشی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با اشاره به پدافند غیرعامل گفت: سیاست اتخاذی نظام برای ایجاد مقاومت پایدار در جامعه پدافند غیرعامل است و کامل‌ترین پدافند غیرعامل در دستگاه‌های فرهنگی، در آموزش و پرورش است.

کفاش افزود: در یک جمله مجموعه اقدامات غیرمسلحانه برای جلوگیری از تهدیدات است که عمده کار آن فرهنگی و آگاه‌سازی و روشنگری است و تشکیلات آن در حوزه‌های فرهنگی و آموزشی رشد پیدا می‌کند.

وی در ارتباط با فیلم رشد متذکر شد: از سه سال گذشته فیلم‌های رشد روی شبکه رشد قرار گرفته و بیش از 35 هزار کلیک روزانه در شبکه رشد است.

معاون تالیف، تولید مواد و رسانه‌های آموزشی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی تاکید کرد: یکی از بخش‌های فارسی که آموزش و پرورش راهنمایی می‌کند بخش جست‌و‌جو فارسی است که کشورهای افغانستان و تاجیکستان بیشتر از برخی از استان‌های کشور از این سایت استفاده می‌کنند.

کفاش اظهار کرد: در گذشته 30 هزار دقیقه فیلم رشد تولید شده است که امروز توانسته‌ایم 15هزار دقیقه آن را بازتولید کرده و استفاده کنیم.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول