اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج فرهنگیان سپاه بهار خبر داد

فعالیت 20 حلقه صالحین در کانون بسیج فرهنگیان بهار

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج فرهنگیان سپاه شهرستان بهار در شورای مشورتی بسیج فرهنگیان گفت: 20 حلقه صالحین در کانون بسیج فرهنگیان شهرستان بهار تشکیل شده است.

فعالیت 20 حلقه صالحین در کانون بسیج فرهنگیان بهار

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، مهدی ساعد ظهر امروز در شورای مشورتی بسیج فرهنگیان در شهرستان بهار با اشاره به راه‌اندازی 20 حلقه در این کانون اظهار کرد: حلقه‌های تربیتی شجره طیبه صالحین یکی از برنامه‌های محوری سازمان بسیج مستضعفین است که ثمرات و دستاوردهای بسیار خوبی را با خود به همراه داشته است.

وی گفت: تشکیل حلقه‌های صالحین در جمع فرهنگیان با استقبال خوبی مواجه شده و در حال تثبیت است به طوری که امروز سایر فرهنگیان نیز به دلیل مباحث خوب و کارآمد و اثربخش جذب این حلقه‌ها شده‌اند.

مسئول بسیج فرهنگیان سپاه شهر بهار با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن در جبهه عقیدتی علیه جوانان و نوجوانان افزود: تشکیل حلقه‌های صالحین از شاخص‌ترین و مهم‌ترین برنامه‌های سپاه در کنار برنامه نظامی است که از حمایت مسئولان بسیج و سپاه برخوردار است.

وی در پایان سخنانش تصریح کرد: امید است مسئولان سازمان بسیج با برنامه‌ریزی مستمر و مفید دوره‌های آموزشی سرگروه‌ها را تقویت کمی و کیفی کرده تا فرهنگیان از لحاظ محتوای حلقه‌ها حمایت شوند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول