اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل عنوان کرد

ضرورت ارتقای بصیرت بسیجیان در مقابل دسیسه‌های دشمنان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: با توجه به شرایط فعلی جامعه، ارتقای بصیرت و آگاهی بسیجیان به ویژه در دانشگاه‌ها لازم و ضروری است.

ضرورت ارتقای بصیرت بسیجیان در مقابل دسیسه‌های دشمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، محمدحسن محمدی صبح امروز در کارگاه آموزشی مقدماتی سرگروه‌های شجره طیبه صالحین که به همت بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی برگزار شده بود، اظهار داشت: ارتقای بصیرت و آگاهی جوانان در خنثی‌ کردن توطئه‌های دشمنان تاثیر بسزایی دارد.

وی افزود: خداوند سخت‌ترین مسئولیت‌ها را بر عهده انسان‌ها گذاشته است که ما باید دست در دست هم دهیم و به وظایف خطیر خود عمل کنیم تا زمینه ظهور حضرت مهدی (عج) مهیا شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل در ادامه به آگاهی به مسائل روز و مشکلات مسلمان، جنگ نرم، برنامه‌‌های ماهواره‌ها و دسیسه‌های مختلف دشمنان که قصد لطمه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی را دارند، اشاره کرد.

وی خطاب به سرگروه‌های طرح شجره طیبه صالحین گفت: قدر این جایگاه را بدانید، وظیفه شما سنگین‌تر شده است با مطالعه بیشتر و آگاهی بیشتر به برنامه‌های تدوین شده طرح عمل کنید.

محمدی دانشگاه را جایگاه مناسبی برای اجرای طرح مذکور بیان کرد و افزود: چون دارای همکارانی با سطح سواد بالا و متنوع هستیم، این طرح در دانشگاه بهتر نتیجه می‌دهد.

جانشین فرمانده سپاه زابل نیز این طرح را طرحی بصیرتی، معنوی و فرهنگی دانست و به تشریح اهداف آن پرداخت.

ثمره ادامه داد: شرکت‌کنندگانی در این دوره موفق می‌شوند که بتوانند به سایر همکاران آموزش داده و همچنین دوره‌های آموزشی تکمیلی نیز طبق برنامه انجام خواهد شد.

دوره آموزشی فوق از تاریخ 15 آبان لغایت 17 به مدت سه روز با موضوعات اندیشه مطهر، رشد تربیتی و کیفی‌سازی حلقه‌های صالحین، مسائل سیاسی روز، مخاطب شناسی، روش برگزاری اردو، جنگ نرم و ... در سالن اجتماعات معاونت آموزشی در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول