اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

18 آبان ماه

مسابقات قرآنی حراست‌های آبفای کشور در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر حراست شرکت آب و فاضلاب استان قم گفت: نخستین دوره مسابقات قرآنی ویژه مدیران و کارشناسان حراست شرکت‌های آب و فاضلاب سراسر کشور به میزبانی آبفای قم برگزار می‌شود.

مسابقات قرآنی حراست‌های آبفای کشور در قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، ابراهیم جهانبازی با اشاره به توجه ویژه وزارت نیرو به برنامه‌های فرهنگی به ویژه مباحث قرآنی ویژه کارکنان شرکت‌های تابعه اظهار کرد: در همین راستا برگزاری مسابقات قرآنی از سال‌های پیش در مراحل مختلف شرکتی، استانی و کشوری مورد توجه بوده است.

وی افزود: در راستای سیاست‌های قرآنی وزارت نیرو و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور امسال نخستین دوره مسابقات قرآنی ویژه مدیران و کارشناسان حراست‌های شرکت‌های آب و فاضلاب کشور برگزار می‌شود.

دبیر نخستین دوره مسابقات قرآنی حراست‌های آبفای کشور با بیان اینکه این مسابقات به میزبانی آبفای قم در شهر کریمه اهل بیت(ع) برگزار خواهد شد، یادآور شد: 33 شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات حضور دارند که در دو رشته قرائت و فصیح‌خوانی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی با اشاره به زمان برگزاری این دوره از مسابقات اظهار کرد: نخستین دوره مسابقات قرآنی مدیران و کارشناسان حراست شرکت‌های آب و فاضلاب کشور صبح پنجشنبه 18 آبان ماه در تالار آب شرکت آب و فاضلاب قم برگزار می‌شود.

جهانبازی خاطر نشان کرد: با توجه به محدودیت زمانی مراسم اختتامیه و تجلیل از نفرات برگزیده همان روز با حضور برخی از مسئولان کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه شرکت‌کنندگان از استان‌های مختلف به شهر قم خواهند آمد، برنامه‌ریزی برای زیارت بارگاه مطهر حضرت معصومه و مسجد مقدس جمکران برای این عزیزان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول