اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط کمیته داوری

برگزیدگان جشنواره فرهنگی ـ هنری نماز در همدان مشخص شد

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری استان همدان از اتمام داوری آثار رسیده به دبیرخانه دومین جشنواره فرهنگی و هنری نماز و تحویل اسامی به دبیرخانه جشنواره در روز دهم آبان‌ماه خبر داد.

برگزیدگان جشنواره فرهنگی ـ هنری نماز در همدان مشخص شد

تیمور آقامحمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: حوزه هنری استان همدان به عنوان مسئول کمیته داوری دومین جشنواره ملی فرهنگی و هنری نماز در مدت 10 روز و با بهره‌گیری از توان 10 داور محتوایی و دو داور فنی تمام 539 اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره را بررسی کرده و از آن میان 28 اثر را در پنج بخش به عنوان آثار برتر انتخاب کرد.

وی اضافه کرد: در بخش داستان کوتاه 193 اثر، خاطره 118 اثر، فیلمنامه 112 اثر، فیلم کوتاه و صد ثانیه 92 اثر و در بخش پویانمایی 24 اثر، مجموع 539 اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره را تشکیل می‌دهند.

معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری استان همدان ادامه داد: این حوزه با توجه به ارتباط مستمری که با هنرمندان متعهد استانی و کشوری دارد، مسئولیت کمیته داوری دومین جشنواره نماز را بر عهده گرفت و با ورود به بحث داوری در دومین جشنواره نماز نشان داد حوزه هنری همدان این توانایی را دارد تا با استفاده از ارتباطات قوی خود و همچنین ظرفیت‌های فرهنگی و هنری بالای استان داوری جشنواره‌ها را بر عهده گیرد.

وی اظهار داشت: جواد مجتهدی و محمود عبداللهی داوران بخش فیلم کوتاه و صد ثانیه، میثم صابری و تورج علوی داوران بخش پویانمایی، بابک رضاپور و مراد نظری داوران بخش فیلمنامه، تیمور آقامحمدی و علی‌اصغر عزتی‌پاک بخش داستان کوتاه و بهناز ضرابی‌زاده و حسن کرمی‌نور داوری بخش خاطره را بر عهده دارند، علی آقامحمدی و سید محمد ملیحی نیز داوران محتوایی جشنواره‌اند.

آقامحمدی گفت: هدف از برگزاری این جشنواره، استفاده از تمام ظرفیت‌های معنوی، استفاده از ظرفیت هنرمندان متعهد و خلاق کشور در تولید آثار فاخر هنری در نماز و شناسایی استعدادهای پنهان هنری در راستای ترویج فرهنگ دینی است.

وی بیان کرد: ستاد اقامه نماز استان همدان دومین جشنواره فرهنگی ـ هنری نماز را با پنج کمتیه داوری، اطلاع‌رسانی و تبلیغات، پشتیبانی، امنیت و انتظامی و کمیته نظارت و ارزیابی در استان برگزار می‌کند و حوزه هنری استان نیز به عنوان مسئول کمیته داوری به فعالیت می‌پردازد.

گفتنی است، اختتامیه دومین جشنواره فرهنگی ـ هنری نماز، 18 آبان‌ماه در محل تالار معلم با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان خواهد داد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول