اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز

2 فیلم مستند در فرهنگسرای علوی اهواز اکران می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره مؤسسه صدای هنر کارون از اکران دو فیلم مستند در فرهنگسرای علوی اهواز خبر داد.

2 فیلم مستند در فرهنگسرای علوی اهواز اکران می‌شود

محمود ثعلبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: امروز چهارشنبه، اکران دو فیلم مستند «نشانه» و «قبیله من» ساخته مجید عیدان، یکی از کارگردانان اهوازی را در فرهنگسرای علوی خواهیم داشت.

وی افزود: این مراسم از ساعت 16:30 دقیقه آغاز و به مدت دو ساعت به طول می‌انجامد، در پایان اکران نیز نشست نقد و بررسی به همراه برخی از منتقدان خوزستانی برگزار می‌شود.

رئیس هیئت مدیره مؤسسه صدای هنر کارون با بیان اینکه هنرمندان خوزستانی نیاز به حمایت بیشتری از طریق موسسات فرهنگی دارند، اظهار داشت: بسیاری از هنرمندان خوزستانی وجود دارند که فعالیت‌های فرهنگی بسیاری را با کسب مقام‌های ارزنده‌ای در این حوزه به سرانجام رسانده‌اند، دریغ از اینکه هم‌استانی‌های ما از این افتخارات با خبر باشند.

ثعلبی در ادامه گفت: به همین منظور، مؤسسه صدای هنر کارون قصد دارد با هدف معرفی فعالیت‌های فرهنگی شخصیت‌های خوزستانی، این افراد را هر چه بیشتر به هم استانی‌ها و جامعه هنری استان معرفی کند.

وی گفت: پیش از این نیز در ماه‌های گذشته چهار فیلم «القهوه»، «چینکوه»، «سینما آزادی» و«ابوجاسم» در دو روز متوالی اکران شد که با استقبال خوبی مواجه شدیم.

مؤسسه فرهنگی هنری صدای هنر کارون با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران به شماره ثبت 815 در زمینه تهیه و تولید و تکثیر آثار صوتی، برگزاری همایش، سمینار، کنسرت و جنگ شادی، برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری و نمایشگاه‌های بزرگ کتاب در اهواز فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول