اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری مشگین‌شهر:

خسارت شدید به ساختمان فرمانداری بر اثر زلزله صحت ندارد

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری مشگین‌شهر گفت: وارد آمدن خسارت به ساختمان فرمانداری مشگین‌شهر که از پیوستگی سه ساختمان شکل گرفته بر اثر زلزله صبح امروز شایعه است.

خسارت شدید به ساختمان فرمانداری بر اثر زلزله صحت ندارد

فضایل عزیزی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: خبری که از طریق یکی از سایت‌های خبرگزاری منتشر شده است، صحت ندارد و ما از خبرنگار آن خبرگزاری خواسته‌ایم تا به سرعت خبرش را اصلاح کرده و اعلام کند که ساختمان فرمانداری مشگین‌شهر بر اثر زلزله صبح امروز هیچ خسارتی ندیده است.

وی با بیان اینکه در مناطق شهری و روستایی مشگین زلزله‌ای که به مرکزیت ورزقان رخ داد و پس‌لرزه‌های آن در مشگین‌شهر نیز احساس شد، خسارتی به همراه نداشته و ما هیچ تلفات جانی و مالی را تا این لحظه در مناطق مختلف این شهرستان شاهد نبودیم.

سرپرست فرمانداری مشگین‌شهر تصریح کرد: چندین بار پس‌لرزه‌هایی که در ساختمان فرمانداری مشگین‌شهر نیز به خوبی و با شدت احساس می‌شد موجب نگرانی هموطنانمان شده است که در ساعات گذشته آرامش نسبی به شهر باز گشته و هیچ ترس و هراسی را در بین مردم در این زمینه شاهد نیستیم.

وی خاطر نشان کرد: هر چند کانون این زمین لرزه نزدیکی شهر مشگین‌شهر و شهر زلزله‌زده ورزقان است اما خسارتی تاکنون از مناطق روستایی و متصل به اهر گزارش نشده که امیدواریم روند گزارش‌دهی‌ها به نحوی باشد تا خسارت‌های احتمالی نیز در حداقل باشد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول