اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کلانتری شهرری 131:

پلیس زورگیر سابقه‌دار را روانه بازداشتگاه کرد

خبرگزاری فارس: سرپرست کلانتری شهرری 131 امروزاز دستگیری یک زورگیر سابقه‌دار طی اجرای طرح امنیت محله‌محور خبر داد.

پلیس زورگیر سابقه‌دار را روانه بازداشتگاه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی، علی کبودوند از دستگیری یک زورگیر سابقه‌دار طی اجرای طرح امنیت محله محور خبر داد و گفت: از متهم تعدادی اموال مسروقه کشف شده است.

سرپرست کلانتری شهرری 131 به تشریح جزئیات این خبر پرداخت و عنوان کرد: در راستای اجرای طرح امنیت محله‌محور ماموران گشت انتظامی کلانتری هنگام گشت‌زنی در جاده «ورامین ‌ـ شهرری» بودند که به ظاهر نامناسب فردی که در حال پرسه زدن بود، مشکوک شدند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران برای بررسی موضوع به او نزدیک شدند اما مظنون به محض مشاهده واحد گشت فرار را بر قرار ترجیح داده و متواری شد که با فرار متهم عملیات تعقیب و گریز پلیسی آغاز شد.

کبودوند ادامه داد: ماموران طی مسیر کوتاهی موفق شدند متهم را در یکی از کوچه‌های فرعی دستگیر کنند در بازرسی از کیف دستی متهم که  «فرهاد» نام داشت تعدادی تلفن همراه، سه عدد عابر بانک بانک با نام‌های مختلف و یک قبضه چاقو کشف شد.

وی افزود: با توجه به زورگیری‌های اخیر در آن محدوده ماموران متهم را به همراه اموال مکشوفه جهت تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر در ارتباط با جرایم احتمالی دیگر به کلانتری انتقال دادند.

سرپرست کلانتری شهرری 131 در پایان عنوان کرد: با انتقال متهم به کلانتری او مورد بازجویی قرار گرفت که طی آن مشخص شد او سابقه‌دار است و چندین مرتبه به اتهام سرقت و زورگیری بازداشت شده است که ماموران بعد از تکمیل پرونده متهم را جهت سیر مراحل قضایی به دادسرا انتقال دادند.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول