اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر:

525 هزار نفر در بوشهر زیرپوشش پزشک خانواده قرار می‌گیرند

خبرگزاری فارس: جانشین امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: با اجرای طرح پزشک خانواده در شهرهای استان بوشهر 525 هزار نفر زیرپوشش این طرح قرار می‌گیرند.

525 هزار نفر در بوشهر زیرپوشش پزشک خانواده قرار می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از جم مهدی خواجه‌ئیان عصر امروز در بازدید از مراکز بهداشتی جم اظهار داشت: تامین سلامت مردم در شهرها و روستاهای مختلف از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان است و در این راستا نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم.

وی افزود: طی سال گذشته و امسال شاهد بهبود کیفیت خدمات بهداشتی در استان هستیم که امیدوار هستیم با تلاش مسئولان شهرستان‌ها این روند تداوم یابد.

جانشین امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر هدف از اجرای این بازدید را آشنایی مدیران شبکه‌های مختلف بهداشت و درمان شهرستان‌ها و بررسی روند کار در شبکه‌ها عنوان کرد. 

خواجه‌ئیان گفت: این برنامه در واقع نخستین تجربه بازدید گروهی مسئولین شبکه‌ها از یکی از شبکه‌های بهداشت و درمان مجموعه استان است که امیدواریم با بهره‌گیری از نتایج سودمند آن، بازدید از سایر شهرستان‌های دیگر استان نیز در آینده نه چندان دور در دستور کار حوزه معاونت بهداشتی قرار گیرد.

وی همچنین ضمن ابراز رضایت‌مندی از خدمات مطلوب مجموعه بهداشت و درمان شبکه بهداشت جم و صنعت نفت بوشهر، تعامل سازنده و مؤثر این دو ارگان را در بهبود تامین سلامت مردم ارج نهاد.

جانشین امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر از اجرای طرح پزشک خانواده در شهرهای استان بوشهر خبر داد و اذعان داشت: با اجرای طرح پزشک خانواده در شهرهای استان بوشهر 525 هزار نفر تحت پوشش این طرح قرار می‌گیرند. 

خواجه‌ئیان گفت: در اجرای طرح پزشک خانواده به ازای هر 10 هزار نفر جمعیت یک تیم سلامت، به ازای هر 2 هزار و 500 نفر جمعیت یک پزشک و در هر تیم سلامت یک مرکز پزشک خانواده و سه پایگاه (مطب) با استقرار فاصله یک و نیم کیلومتر از همدیگر و در مجموع در تیم سلامت 17 نفر پرسنل ارائه‌دهنده خدمات هستند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول